Във Франция публикуваха резултатите от мащабно социологическо проучване, в което местните жители бяха помолени да посочат най-добрите компании. Оказа се, че работата в Peugeot, Renault и Citroen е мечта за повечето французи.
Френските автомобилни производители заеха второ, трето и четвърто място в класацията на най-добрите компании, като изостанаха само от Decathlon, която получи 11,67 точки от 20 възможни. Резултатите на Peugeot, Renault и Citroen са съответно 11,34, 11,33 и 11,15 точки.
Респондентите оцениха компаниите по следните критерии: производителност, отговорност към околната среда, иновативност, създаване на добър имидж за Франция, принос към ежедневието на французите, желание за работа в дадената компания.
Анализаторите от Eight Advisory, които проведоха проучването за Journal du Dimanche, отбелязват, че автомобилните производители създават много работни места във Франция, а техните продукти са основна част от ежедневието на французите, тъй като тези три марки съставляват половината от продажбите на местния автомобилен пазар. Автомобилните компании губят само по отношение на въздействието върху околната среда, но местните са готови да им простят това, въпреки постепенното изтласкване на колите от центровете на градовете.
Проучването прави и други интересни изводи: Peugeot е списъка на любимите мъжки компании, но жените не са посочили нито един автомобилен производител сред предпочитанията си; младите потребители предпочитат най-много Peugeot; Renault е най-уважаваната компания сред хората над 35 години.