IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 причини за скърцащи спирачки

Звукът откъм калника е не само неприятен, но и обезпокоителен. Какво го предизвиква?

При всяко спиране неподвижната част на спирачките се притискат чрез накладките към спирачния диск (или барабан). Когато тези две части не влязат в чист контакт една с друга, може да се получат вибрации, възприемани като скърцане. При особено спортно настроените спирачки такива звуци са нормални. Но при останалите трябва да се намери причината за нежеланото свирене, за да се изключи неизправност, която застрашава безопасността. Между другото: износените накладки не свирят. При тях се чува по-приглушен звук, например като от влачене.


Седемте най-чести причини за скърцащите спирачки (ГАЛЕРИЯ):


 

 

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Джета ( преди 3 години )
    Скърцането и загряването на задните спирачки, се оказаха клеясали водачи.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Здравейте, при мен проблемът си остава въпреки, че са сменявани 3 пъти! Най-интересното е че само предно ляво свири... каквото и да правя все проблема си остава...
  • #4
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    скоро и от алумин ще ги правят в съветския съюз да се пребиват ако карат с високи скорости идиотизма в гейропата е безкраен
  • #3
    8 rate up comment 0 rate down comment
    AAV ( преди 4 години )
    Една кола може и да не е в състояние да потегли, но задължително трябва да е в отлично състояние да спира. Затова, както и #2 - със спирачки и гуми НИКАКВИ КОМПРОМИСИ!!! От това зависи живота на много хора - на нас и околните!
  • #2
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Скърцането всъщност са ВИБРАЦИИ!
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Със спирачки и гуми компромис не правя. Това са най-важните елементи за безопасността в автомобила. Това за медната паста не е съвсем така. Може да се слага освен медна и графитна смазка. Аз лично си слагам графитна. Тя издържа на по-висока температура и има по-добри смазващи свойства, защото самият графит е също смазка, докато метала мед не е. При смяната трябва спирачния апарат да се разглоби и почисти мн.добре, както и челото на главината,където ляга диска. Винаги сменям дискове и накладки