fallback

Различен поглед как ще изглежда новата малка Alfa Romeo

Мини кросоувърът ще мери сили с Nissan Juke и Audi Q2

Графичните дизайнери на британското издание Auto Express предложиха свое виждане как ще изглежда бъдещият малък кросоувър на Alfa Romeo - опирайки се, по собствените им твърдения, на вътрешна информация. Очакваният нов модел ще е и първият на Alfa с изцяло електрическо задвижване.

Италианската компания като цяло закъсня да яхне SUV вълната, която преобрази европейския пазар в последното десетилетие. Представеният през 2017 г. Stelvio засега е единственият висок модел на Alfa, което накара фирмата да промени плановете си и да представи два по-малки модела в следващите две години. Първият ще бъде версия на концептуалния Tonale от автосалона в Женева, а по-късно ще видим и по-малък електрически модел.  

Скорошното сливане на Fiat Chrysler Automobiles (FCA), собственикът на Alfa Romeo и групата PSA, която притежава Peugeot, Citroen и Opel, дава на марката достъп до всички технически решения за бързото създаване на електрически кросоувър.

Вероятно бъдещият модел ще се базира на компактната модулна платформа (СМР), която използват Peugeot e-208 и Opel Corsa-e. В момента тя съдържа акумулатор с капацитет 50 кВт/ч и един електромотор, задвижващ предните колела. Максималният пробег с едно зареждане е около 300 км. За компактен кросоувър едва ли Alfa ще промени концепцията за въвеждането на двойно предаване, тъй като се очаква моделът да се използва предимно в града. Това ще запази и по-ниска цената.  

Alfa Romeo ще предлага и конвенционални бензинови двигатели с вътрешно горене. Платформата, разработена от PSA, ще приеме най-лесно 1,2-литровите трицилиндрови двигатели на концерна. Това ще намали допълнително разходите за разработка на италианската фирма и ще доведе до по-бързото въвеждане на автомобила на пазара.

Макар в бъдещия модел да бъдат използвани готови технически решения, дизайнът на малкия SUV ще бъде уникален за марката, както показват новите изображения. Тесни фарове и характерната решетка ще отличават модела от останалите на пазара. С очаквана дължина от малко над 4 метра, той ще конкурира автомобили като Audi Q2 и Nissan Juke.  

Основната цел на малкия модел е да подобри продажбите на марката. За сравнение: в Европа Nissan продава около 60 хиляди броя Jukes годишно, което е около две трети от цялото производство на Alfa Romeo.

Илюстрации: Auto Express

fallback
  • #8
    Брех ( преди 4 години )
    Тука има някакъв дето бил таковал алфите!Декламира едни и същи приказки наизустени от разни списания!Кара минимум15 годишен автомобил!Но за сметка на това е вещ в автомобило строенето,ще кажеш той е първооткривателят!Иначи си е обикновен квартален дърдорко!От тия дето се въртят около новата ми алфа като лисици под грозде,и си мрънкат нещо под носа!
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Алфите след 156 - 159, Джулиета, Мито, 4С, Джулия и Стелвио са абсолютно надеждни автомобили. Особено Джулиетата се доказа като едва ли не най-надеждния автомобил в своя клас. Стига с тея ремонти...
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Alfa си е Alfa. Дет се вика - ферарито на бедните. Кара се със сърце, ремонтира се с две сърца, а ако не я продадеш докато направи 2 години - си е вечно твоя. Има определен дух, вложен в нея.Още ми седи една 147-ца от 2009-та, първи собственик, вече е на 447к км, отдавна няма продаване, ползвам си я за резерва, като сгъне Мерца. А той за 200к км нещо много почна да сгъва тетрадката, повече от италианото... да му се неначудиш.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Иновацията на алфите са шаситата, моторите, карбона, аеродинамиката, олекотените материали. Мани ги навигациите, всеки може да купи я от Магнети Марели, я от ТомТом. Тея неща дори не ги правят in house повечето.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Сеат Хрупа и Шкода Кодак не са ли претакано кисело зеле като цяло? Стари шасита, стари мотори. Стратегията на ВАГ - да ти продават едно и също с прах в очите?
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Тоя под мен е някакво рекламно лице от Фоцфагет юг и си рекламират издутите сеати за 5 лева дето са като лего вътре.
  • #2
    Шуми ( преди 4 години )
    И двуцилиндрови имаме, но и те са по- добри от трицилиндровитена вагените
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Повече от смешно е сравнението на Алфа с Дачия и Шкода. А дори да приемем, че си прав, кой от дизайните ot споменатите марки (а и не само те) може да стъпи на малкият пръст на Алфа :D
fallback
Последни