IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-продаваните семейни коли в България през 2019

"Класът на Passat" очевидно вече ще трябва да носи друго име

Някога това беше най-важният дял на автомобилния пазар в Европа. D-сегментът предлагаше най-доброто съотношение между пазарни обеми и норма на печалба, да не говорим за престижа. Днес семейните седани са в отстъпление навсякъде на континента, и особено в България, където продажбите на този тип автомобили спадат с над 6% през 2019. При това над половината от този пазар се пада само на две марки от групата на Volkswagen.


Mercedes-Benz C Class

Mercedes C-class вероятно би попаднал в челната десетка, но данните за продажбите му липсват в статистиката

Цитираната статистика е на базата на данните, подадени официално от вносителите към европейската браншова организация ACEA. Задължително трябва да отбележим три неща. Първо, класифицирането на отделните модели по класове е по преценка на дистрибуторите, не по наша. Второ, в класацията липсват двама сравнително значими играчи на нашия пазар - Mercedes и Hyundai, чиито представители не са подали данни. И трето, макар по навик да говорим за седани, данните включват всъщност и немалко комби, хечбек и лифтбек модели, които са се самоопределили като D-сегмент.

НАЙ-ПРОДАВАНИТЕ АВТОМОБИЛИ В СЕГМЕНТ D ПРЕЗ 2019:

0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 4 rate down comment
    macakaru ( преди 10 месеца )
    Показани само бизнес лимузини, а говорите за семейна кола...
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Убеден съм,че тези с над 100 бр.продажби,голямата част са корпоративни клиенти,а не частни лица.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    #7 и 8 ( преди 10 месеца )
    Дори ако не държиш на нафта или 4х4 - за базовия 1.5 150кс (който мисля, че не е лош вариант) даваш 50к лв +/- малко (в зависимост коя лимитирана серия избереш) И пак е супер обоудван. В БГ се върти яко мита, че новите коли са убийствено скъпи. Скоро си говорих с един колега и ми обясянва. как нова Октавия под 60к няма. А аз се заливам от смях, карайки Октавия за 36к. Отделно че RS с опции след пазарлъка я надхвърли 60к я не.
  • #10
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Гаранция половината от тях са служебни. Или поне купени на името на фирма за да възстановяват ДДС. И за това трябва да са дизели. Отделно ако имат от къде да взимат нафта от ведомствена бензиностанция или и оттам да възстановяват ДДС.
  • #9
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Естет ( преди 10 месеца )
    Повтаряте като някакви маймуни дизела, та дизела... И какво им е на новите дизели?! С AdBlue добавка са си перфектни! При положение, че автопарка в България сигурно е на възраст 15+ години, е малко нелепо да се коментират качествата и недостатъците на новите дизели! Да не говорим, че повечето автомобили по автокъщите в Горубляне и Дупница са без катализатори и филтри за твърди частици! То хубаво всички да карат Тесли, ама ако токът идва от ТЕЦ Марица Изток, ползата ще е точно никаква!
  • #8
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Служебния супърб комби 4х4 тди с голямата навигация, кожа, асистент за лента, адаптивен круиз и т.н. е 62 хилки. За тези пари няма кой да го бие.
  • #7
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Е каква е цената на супърб? Добре оборудвана кола е 70 хилки
  • #6
    2 rate up comment 8 rate down comment
    RD ( преди 10 месеца )
    Интересно, БМВ е на трето място ако съберем 3 и 4 серия.
  • #5
    11 rate up comment 33 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    шкода СупърБ - най-доброто съотношение цена-качества.. Има визия, има способности, има и удобства/екстри. За тия пари някоя опоскана тояга (Тойота), френски ке-н-еф или корейско чудо тип ни риба ни рак - не мерси.
  • #4
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Е па да, ама се оказа, че не дизеловите автомобили са най-големият замърсител!!