IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Китайци направиха Land Cruiser за бедни

Копието на всъдехода на Toyoта струва 29 000 долара

Китайци направиха Land Cruiser за бедни

Китайските компании продължават да копират световнозвестни модели без да се притесняват и големият всъдеход на марката Hengtian е поредното доказателство. Той е почни еднакъв на външен вид с Toyota Land Cruiser, но е в пъти по-евтин.

Моделът се казва L4600 и в профил трудно може да бъде различен от оригиналната Toyota Land Cruiser 200 (версията преди фейслифта).  Дължината на "клонинга" е 5239 мм, а разстоянието между двете оси достига 2950 мм. Така китайското копие е по-голяма от японския всъдеход, който е дълъг 4950 мм и има междуосие от 2850 мм.

Hengtian L4600

Засега е известно, че Hengtian L4600 ще получи китайски двигател - бензинов V8 с обем 4,5 литра, развиващ мощност от 286 к.с. Той е свързан с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Предполага се, че има и система за задвижване на четирите колела.

В продажба ще се предлага версии с 5 и 7 места, като прави впечатление, че в интериора се залага на огромен екран на мултимедийната система, както на напълно сензорно управление на бордовите системи.

Hengtian L4600

До този момент марката Hengtian от град Яан, провинция Съчуан, се занимаваше само с производството на пикапи, като "копието" на Toyota Land Cruiser 200 е първият чисто пътнически модел на този производител. Той излиза на пазара срещу 21 900 щатски долара, което поне 2 по-малко от цената на японския всъдеход.

Снимки: weibo.com

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Естествено не ходя на място да я гледам, но ти изпращат много снимки от всякакви ъгли. Както казах я взимам с гаранция, която си важи и в България. А и досега не са ме излъгали а и имам много по-голямо доверие на германците отколкото на нашите търговци по автокъщите. Тука километража барнат, минали катастрофи замаскирани с кит и боя, абе изобщо нямам вяра на нашите. Но натъртвам на това, да купувате от дилърите на марките в мобиле.де. най-отдоло на обявата си пише дилъра.
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Хубаво си избрал колата онлайн, но пак трябва отидеш да я видиш. Да отделиш време и пари за пътуване, което за много хора е много страшно, но всъщност не е. И също много хора дори английски не знаят за да стигнат до дилъра който говори български.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Незнам къде видя разправия при купуване на автомобил от Германия, аз само от там пазаря. Както казах пазарувам директно от дилър на марката. Влизаш в мобиле.де в сайта на дилъра и те ти предлагат сигурно над 10 говорими езика, включително Български, питаш разпитваш за колата, пазариш се, хората свалят от цената абе всичко както си е на пазар за коли втора ръка. обаждаш се на наша фирма и ти я доставя за 1 седмица в България автовоз това ти струва 1000лв. Моята дойде с гаранция щото бе 85К км.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    То в наши дни трябва да си *** или мазохист, за да си купиш луксозен автомобил от Горубляне. Тук се внасят само бракувани в Европа коли и милионници. Да купиш от Германия си е разправия и излиза скъпичко, но поне получаваш кола. Ако искаш кола под 5-6 години не си заслужава много за повечето коли, а по-добре да си вземеш купувана в БГ. Ако все пак си опрял до "нофнос качваш се и караш" - взимаш нещо по-просто и само бензин. Никакъв премиум, никакви дизелови "бегачки"
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ми незнам кои немски коли си карал или ей така на аба си пишеш. Аз от 2000г. карам само немски, сменил съм 5 марки и как пък все попадам на здрави коли? Аз ако видя че една кола се чупи няма да си взема отново? Някой хора си купуват стари коли, на половин милион километра, но с превъртяни километражи и си мислят че колата им е на 100К км. А тя вече е за основен ремонт, дюзи,маркучи,масла,скоростни кутии и т.н. и после реват. За това като мен, в mobile.de от дилър на марката на реални километри.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    China mayna ( преди 7 месеца )
    Германците ПРАВЕХА (минало време) хубави коли до 1993-1997 г. Оттогава насам хубавите коли са японските, корейските, а отскоро и китайските.
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    това си е баш за тука... гъзария ама без пари ако може...
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Пaтицa по пекински ( преди 7 месеца )
    Китайците имат ментета и на германските "премиум" тapaляcници. Така че, вместо "нов внос", ceлcките тарикати, може да си купувате от тях. Поне са нови и са една идея по- сигурни от 15-20 годишен, неподдържан, германски кютyк.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Абе незнам за Дошо, ама повечето, които драскате тука, когато ви се наложи да си ремонтирате 20-годишните бapyтapници, пълзите като мишки из други форуми и търсите начин, как да дадете 20 лв. за нещо, което нормално струва 200 лв.
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    От къде у Дошо 21000 долара, той ако имаше 100лв. Щеше гадже да си хване. Уви ако майка му даде 2лв. За кафенце и баща му ако му услужи със стария хюндай , може и да отиде да се пъчи плед ромките в Айтос, ама надали някоя ще му върже, освен ако няма прИмоция. За сега колежките на майка му са единствените жени, които познава.