fallback

Пет неща, които скъсяват живота на двигателя

В преследване на икономия и екологични норми, съвременните мотори често жертват издръжливостта

Съвременните двигатели се правят с цел постигане на максимална икономичност и екологичност, а потребителските характеристики не се вземат под внимание. В тази връзка надеждността и експлоатационният живот на двигателя намаляват. При избора на автомобил е важно да се вземе предвид тази тенденция. Ето един кратък списък с неща, които съкращават живота на мотора.  

Пет неща, които скъсяват живота на съвременните двигатели (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #8
    Никола ( преди 4 години )
    Не е вярно излиза че старите дългоходови ,без турбо истарт стоп мотори имат по дълъг ресурс от новите бързоходови с по висока степен на компресия мотори не така примерно един Москвич трудно стига до 100х.км а 20г.ми Форд Мондео е вече към 400х. турбо,бързоходен дизел на светофар имитирам старт стоп Е и КАКВО Ще каже Авторът,?къса пола на буталото малко инерционна маса по малко удари върху широките и т.н
  • #7
    От оня до оня #7 ( преди 4 години )
    Абе старт стоп система има и то на дизел и съм карал дизел с тази система точно преди 5 години, за твоя информация ще ти кажа на vw е и колата е комби Passat рови и виж да видиш, много сте смели иначе зад клавиатурата и без да знаете
  • #6
    електрифициран ( преди 4 години )
    Голяма глупост е запизано за стар/стоп системата , че съсипва двигателя. От 18 години карам автомобил със старт/стоп система и турбо, на 14тата година смених акумулатора, стартера е оригиналния, при задействане на старт/стоп ситемата двигателя спира (например на светофар) и не се износва нищо, когато двигателя не работи и се икономисва около 1 литъър на 100 км градско каране. При 387 000 кимометра които съм минал досега съм икономисал поне 2000 литра дизел т.е над 4000 лева съм спестил
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Има почти елиминиращи триенето субстанции (не са добавки, щото не променят характеристиките на маслото) като верилюб турбо. И вече устойчивостта на тр...иене се повишава с тонове на кв. см, поне според демонстрациите в ютюб. И като цяло обработката с ревитализант удължава живота не в проценти, а в пъти.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Опел Зафира 1.4 Turbo 140 к.с. , вече съм на 170 000 км . и няма абсолютно нищо от това което се споменава в статията . Карам я с "рейсърско" масло нa Repsol 10w60 и даже не го и пипа . Друг е въпросът че е автомат , и се кара в 1800-2000 оборота , а ако се качи някой пъпчив онанист и я кара в "червеното" , то може и 20 000 да не избута . Но то и БМВ-тата им с многото литри се скапват на по 20 000 като им четеш във форума .
  • #3
    Анести ( преди 4 години )
    Бла-бла, нескопосан превод
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    #1Самият факт, че няма двигатели милионици, които да са малолитражки и с принудително пълнене говори достатъчно. Също така двигателите се тестват на 100-200 000 км и повече и после се разглобяват и се гледат какво им е състоянието и се правят изводи, а не като твоите теоретични глупости. Късането на масления фил не значи тоталка и задиране. Просто, повърхността на цилиндъра се надира и започва многократно по-високо износване, както и разход на масло, а не непременно, че двигателя вече не става.
  • #1
    Фантазьор ( преди 4 години )
    Всичко това са по-скоро теоретизирания и нечии мисли, а не подкрепени от практиката факти. Буталото щяло да пробие масления филм??? Това би довело до задиране и драстично скъсяване на живота, т.е. - тоталка за ден-два. Надали може да посочите чак толкова калпав двигател.
fallback
Последни