fallback

Пет неща, които скъсяват живота на двигателя

В преследване на икономия и екологични норми, съвременните мотори често жертват издръжливостта

Съвременните двигатели се правят с цел постигане на максимална икономичност и екологичност, а потребителските характеристики не се вземат под внимание. В тази връзка надеждността и експлоатационният живот на двигателя намаляват. При избора на автомобил е важно да се вземе предвид тази тенденция. Ето един кратък списък с неща, които съкращават живота на мотора.  

Пет неща, които скъсяват живота на съвременните двигатели (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #18
    Къса пола на буталат ( преди 4 години )
    Къса пола на буталото и дълга рокля на драскача на т.нар. статия.
  • #17
    Чачо ( преди 4 години )
    Никола, хората имат предвид автомобили от 90-те. А ти сравняваш Москвич от 60-те.
  • #16
    filipfilipov2 ( преди 4 години )
    Е не е истина за да си изберем автомобил ще трябва да го за караме в сервиз да платим още 5000 до 6000 лв за да го разглобят проверят по тези критерий и после евентуално да го закупим. Няма по голяма глупост в света. Забравих че България не е в рамките на света. Ние сме в третият свят.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Един и същи, т.е. *** пише за разни немски талиги дето ги карал по много км без да им има нещо. Все на него се случват най-здравите немски коли и най-счупените японски. Както и да е съвремените автомобили не издържат толкова, колкото старите и в това спор няма. Новите се правят да издържат макс. 250-300 000 км, а доста и толкова не издържат без сериозни ремонти. Това е всеобща политика, за да може непрекъснато да се купуват нови и нови коли, а старите да се рециклират.
  • #14
    Читател от чужбина ( преди 4 години )
    Това са поредните глупости ,които четем.Съвременните автомобили ,ако се поддържат правилно ,спокойно издържат 350-450 хил км.Да, филтрите се замърсяват,но и си има начини за отстраняване на проблема.Всеки производител се стреми да прави качествени мотори,за да може да продава повече коли!Ненапразно се говори за добър френски,немски или японски дизелов мотор!
  • #13
    загрявам на място ( преди 4 години )
    5 минути загряване на място? ХАХАХАХАХАХАХАХАХКРАЙ.
  • #12
    Мдам ( преди 4 години )
    Тъй като кледам моментите за бедните щайги германки законите на физиката не важат - те са по по най, особено маслоядните ФВ са яката работа все по 300-400 к изкарват, даже бензин връщат ха ха и до Никола дизелов Москвич ли сравняваш с тоя таралясник Мондео?
  • #11
    1.4 ( преди 4 години )
    Пасат, 1.4 турбо, 150 k.с. 270 000 км, мотора мърка, оригиналното турбо е в перфектно здраве.
  • #10
    електрифициран ( преди 4 години )
    До всички незнаещи неграмотници автомобила ми е VW Lupo 3L произведен 2001г., автоматик, 1,2TDI имам го от 2002г. купен от Германия защото не се предлагаше на бългатския пазап на 12 000 километра. Акумулатора беше VARTA
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    По-големи простоии в статия скоро не бяг чел! Фаворит ми 100 000 км живот на турбото....
fallback
Последни