fallback

Шефът на VW Group: Ерата на традиционните автопроизводители приключи

Херберт Дийс поиска компанията му да се адаптира по-бързо към промените

"Ерата на обичайните автомобилни производители приключи и за да остане в играта, VW Group трябва да съкрати разходите си и да инвестира в нови технологии", заяви генералният директор на германския концерн Хербет Дийс по време на международна конференция с участието на мениджъри от водещи автомобилни компании.

Шефът на Volkswagen е категоричен, че автомобилната индустрия се променя мото бързо. Той  посочи и примери - Ford се готви да започне производство на електрически кросоуъвър на базата на Mustang, а Genetal Motors възражда марката Hummer и тя да предлага електромобили. Свои автомобили ще предлага дори Google, като те са оборудвани със системи за автономно движение.

"Това е странно, но и много интересно време и ние трябва да се адаптираме бързо. Ако не го направим ще тръгнем по пътя на Nokia, която беше най-големият производител на мобилни телефони, но не се приспособи към реалностите и фалира", коментира Дийс.

Топ-мениджърът явно има съмнения в способностите на компанията Volkswagen, тъй като е казал на най-близките си сътрудници и подчинени, че ако промените продължат със сегашното темпо, то концернът не го чака нищо добро за бъдеще. Още повече, че производителите трябва да инвестират не само в нови модели и технологии, но и да се справят с все по-строгите екологични стандарти.

Основна част от плана на VW Group за подобряване на позициите на световната автомобилна сцена е увеличението на пазарната стойност на концерна от сегашните 91 млрд. вро на 200 млрд. евро. Това означава, че производителят ще се стреми да съкрати разходите, да опрости производството и да инвестира в нови технологии.

"VW може да икономиса средства, ако изнесе повечето си производствени предприятия извън Германия. Освен това, може да се намаляват разходите за научно-изследователска дейност, както и за закупуване на технологии от външни компании", каза още Дийс.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #18
    До кравачето ( преди 4 години )
    Я вземи си шапката ,чантата ,гащите па кажи на майка си че съм те .........ал ..Джендърче розовко
  • #17
    до: ВАГи-натор ( преди 4 години )
    Бедното селянче с нов внос Фолк с Ваген обижда на селяни другите. Хората искат и коментират статията и какво е казал шефа на селската марка, но ВАГи-натора продължава да се изхожда по най-миризливия възможен начин. Коментирай какво е казал човека бе село, а не да коментираш другите! Ти обаче си толкова тесногръд и зaлюxaн, че освен да си контра на мненията на хората, които разбират от коли за друго не те бива! В крайна сметка, съгласен ли си с това, което казва Дийс или не си?
  • #16
    Беден ( преди 4 години )
    Беден селанин коментиращ Ваг който продава повече от 10млн автомобили годишно.Ваг който притежава над 100 предприятия във 27 различни страни,Ваг който има над 600 000 работници .......Хахахха селски *** мислеш ,че в твоето село е най умен......Бай хои ейде с овцете а ясно е ,че от коли не разбираш още по малко от управление и мениджмънт......И си купи шапка със звънчете много ще ти пасне
  • #15
    до: ВАГи-натор ( преди 4 години )
    Сега Тесла ли намеси бе ку-харник. Теб изобщо не те слуша главата и си толкова ***, че си нямаш на идея дори. Всъщност до сега не съм виждал умен човек, който да разбира от коли и да кара Фолк с Ваген. Нека оставим интелекта настрана! Видимо е, че при теб, такъв липсва. Да се концентрираме върху статията и какво е казал този меринджей. Коментирай казаното от него или просто кажи съгласен ли си с това, което казва или не си съгласен и защо! Не се разсейвай с мен, др.марки и т.н.Концентрирай се!
  • #14
    Вагинатор ( преди 4 години )
    Си самия ти електро джендър предлагащ едно по Светло Бъдеще набутвайки Тесла като решение .Но простия ти разъм не дава един обикновен отговор на въпроса кой ще рециклира Теслите и къде ще се складират ,че човек една има ударена и леко запалена и ъв стой така токсична и не рециклируема....Ами 10млн.такива жалко ако беше малко по умен щеше да разбереш........
  • #13
    до: ВАГи-натор ( преди 4 години )
    Комплексаря си само и единствено ти драги по простата причина, че хората коментират (не плюят, като теб) думите на шефа на ВАГ и се убеждават, че не говори празни приказки, както ти правиш. Другото нещо, което говори, че си комплексар е това, че намесваш друга тема в тази. Двете нямат нищо общо, но пусти комплекси не ти дават мира. Доста дже-н-дърско от твоя страна поведение, но ти и без това си такъв. А дръвцето, като го вземеш, гледай да е по-дебело, за да ти уплътни хлабините по-добре!
  • #12
    Вариатор ( преди 4 години )
    Комплексари голямо плюене какво казал човека !!!!Айде да коментираме новината как Краварската Тесла самоускорява и убива хора а ?!??!?!Оооо как това не ни изнася на нас джендърите затова ще си плюем тук по Ваг....Кат зема едно дръвце.....
  • #11
    електрифициран ( преди 4 години )
    И Нокия я ликвидираха американците за да могат да подслушват целия свят, но все пак платиха 6 милиарда на акционерите когато Майкрософт я купи,а не както тук налапаха КТБ включително и Виваком за без пари
  • #10
    електрифициран ( преди 4 години )
    Думите на Дийс да се разбират - не може да сме само каросерийна фирма и да лапкаме само, вече трябва и да се поразработят някои неща. Не може вече да се правят хубави каросерии, а двигателите и окачването постоянно да се скапват и да не могат да изкарват 200 000 километра. Германците се подиграват с любителите на автомобилите и почват да получават плодовете на своята надменност
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Бе, кога ще почнете да го триете тоя, дето сам със себе си спорове води!? Факт
fallback
Последни