Автомобилните производители винаги действат внимателно. Те са способни да игнорират възторжените реакции на публиката за концептуални модели, както и в последния момент да се откажат от производството на готов автомобил (например, BMW M5 Cabrio и Range Rover SV Coupe). Компаниите не обръщат внимание дори на молбите на потенциални клиенти, които са запленени от даден модел.
И когато компаниите не искат да слушат клиентите, на сцената излизат тунинг-фирмите и ателиета, които правят каросерии. Именно те превъплъщават тези идеи в истински автомобили. Следващите 7 коли са направени в малки и тесни гаражи, но изглеждат сякаш са слезли от конвейера на голям автомобилен завод.
Има обаче какво да се желае по отношение на техниката. Седанът използва 2,0-литров турбомотор от Alfa Romeo 164 и стандартна трансмисия 4х4 от Prisma. Предното окачване е McPherson, има и спирачки Brembo. Поставени са скъсени заводски пружини и амортисьори Bilstein B6. Както признава Вилк, по колата има още много работа, за да се превърне в пълноценна Integrale.
Снимки: Производителите


1