IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Skoda Octavia RS идва в три версии

За първи път "напомпаният" лифтбек ще бъде и хибрид

Новата Skoda Octavia RS идва в три версии

Първи подробности за "напомпаната" версия на дебютиралото през ноември ново поколение на Skoda Octavia публикува британското издание Auto Express. Лифтбекът в модификацията RS ще бъде показано за първи път пред широката публика на автомобилното изложение в Женева през пролетта.

Новата Skoda Octavia RS ще бъде по-мощна от предшественика си и вече ще се предлага в три версии. Мощността на 2-литровия бензинов турбо двигател ще се увеличи до 250-255 конски сили, а на турбодизела със същия обем - до 205 коня. Дизеловата версия ще се предлага срещу доплащане и със задвижване на четирите колела.

Третата версия пък ще бъде плъг-ин хибрид. Задвижващата система е заимствана от Volkswagen Golf GTE: там 1,4-литровият четирицилиндров турбо двигател и електромотор развиват мощност от 250 коня, като при чешкия модел тя ще бъде малко по-голяма. С максималния въртящ момент от 400 Нм се очаква това да бъде достатъчно хечбекът да ускорява от място до 100 км/ч за около 7 сек. С едно зареждане хибридната Skoda Octavia RS ще може да измине около 50 км.

Skoda Octavia RS

Както и досега, освен като лифтбек моделът ще се предлага и в комби вариант. Подобно на своя предшественик, "напомпаната" версия няма да бъде твърде различна от стандартния модел. Трябва да се очаква скромен аеродинамичен комплект и увеличени въздухозаборници в предната броня. В интериора пък ще бъдат монтирани спортни седалки и спортен волан.

Снимки: Auto Express

0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тук интересното е само цената каква ще бъде... колата че я бива - няма спор.
  • #6
    13 rate up comment 1 rate down comment
    А.г. ( преди 4 години )
    Ще посъветвам всеки който иска тази кола да почака една година за да се изчистят грешките :) казвам го като работещ в завода ....
  • #5
    3 rate up comment 5 rate down comment
    О колко си ( преди 4 години )
    Ми то по твойте думи значи качествените други автомобили никога не сменят съединителя така ли ????хаххахахахаха Само на Шкода се сменя хахаххахаха...Тебе те знам ти си оня болния дето влиза и пише каквото се сети под всяка статия за Ваг някой с Шкода много явно те е незнам......
  • #4
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    ***, не се обяснявай, като ученичка! Съединителя се съобразява с мощността, въртящия момент и теглото. Виждаме, че при немската конфекция тези неща не се съобразяват и се слага нещо евтино, което ще си го платиш от джоба. Същото е и с окачването. Влагат евтини материали и компоненти, които да не държат много и наливаш пари в сервизите, защото окачването, както и съединителя не се поемат от гаранцията. Трябва наистина да си много ***, че да ги защитаваш тези трошляци.
  • #3
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Вариатор ( преди 4 години )
    Селски а колко трябва да кара съединителя на 260-280кс и около 400нм ?!??!?!!?Да не е твоя умряла Мазда 1.6 ххахагага.Предното окачване било проблем а да си забелязал професоре ,че с това гадно окачване колите в Европа карат без проблеми по 150-180хил километра а?????А да си забелязал ,че за *** трябва Танк а не автомобил ??????
  • #2
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тя ще те грабне и с надеждните си съединител и предно окачване...
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Свет ( преди 4 години )
    Не че искам да заменя своята Octavia 3 E5 RS, но тази направо ме грабна...