Британският автомобилен производител Jaguar обръща голямо внимание на феновете на "Нюрбургринг", като дори поддържа няколко от т. нар. "състезателни таксита" на култовата писта. Сравнително наскоро електрическият кросоувър I-Pace се присъедини към спортните модели, на които официално човек може да се повози там. При това се твърди, че електричката не е претърпяла никакви промени за пистата - същото "състезателно такси“ може да се купи от всеки дилър на марката.
Експериментаторът Дан Трент публикува любопитно видео в YouTube от поредицата, посветена на обиколките му с Jaguar I-Pace из Европа. Той не пропусна да се отбие на "Нюрбургринг", за да пробва кросоувъра в "бойни" условия и с помощта на тестовия пилот Дейл Ломас сравни предимствата на I-Pace с други спортни автомобили на Jaguar на тази писта - купето F-Type SVR и седанът XE SV Project 8. И двата са оборудвани с доста големи по обем V8 двигатели.
Оказа се, че пробегът на електрическия кросоувър на пистата донякъде превъзхожда възможностите на спортните автомобили с V8. По думите на Ломас, двата бензинови модели се оказват с празен резервоар само след три обиколки, то батерията I-Pace може да издържи четири, дори 6 обиколки. Що се отнася до времето за зареждане, друг често срещан стереотип, то и в този случай електрическият кросоувър се оказа на върха, разбира се благодарение на специфичните условия.
Ломас посочва, че за да заредите напълно един такъв бензинов автомобил на "Нюрбургринг" може да ви отнеме един час, заради голямата опашка желаещи. В същото време на бърза зарядна станция батерията на електромобила може да се напълни за 30 мин. Между другото, ръководството на пистата планира в бъдеще значително да увеличи броя на зарядните станции за електрическите превозни средства.