IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Проблем с резервоара бе открит при Toyota RAV4

Хибридната версия на кросоувъра не може да бъде напълнена догоре

Проблем с резервоара бе открит при Toyota RAV4

Сериозен проблем  бе открит при новотото поколение на Toyota RAV4 Hybrid, моделна година 2019, съобщава Automotive News. От компанията признаха, че заради неправилната форма на резервоара, автомобилът не може да бъде напълнен догоре с гориво.

Стотици собственици на популярния кросоувър вече са подали оплаквания до Toyota, след като се оказало, че резервоарите на техните автомобили побират между 9 и 11 галона бензин (34-41,6 литра). По паспортни данни хибридният RAV4 от 2019 г. трябва да събира поне 14,5 галона (55,1 литра).

RAV4

Именно тази разлика отнема и една от големите предимства на новото поколение на Toyota RAV4 - неговия нисък разход на гориво. Твърди се, че най-екологичната версия на кросоувъра харчи 5,7 л/100 км в градски условия, 6,4 л/100 км в извънградски и 6,0 л/100 км средно. Това е доста по-малко от показателите на стандартния RAV4, а също така и от разхода на основните му конкуренти, сред които се посочва най-вече Nissan Rogue Hybrid. 

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ne mi e iasno koi *** gi pije tezi glyposti,karal sum na rezerva i na bezinostanciata nalivam po 52litra predi da mi isklu4i pistoleta.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Кокi ( преди 4 години )
    Нещо не разбрах,кое е общото между обема на резервоара и разхода на гориво?Може ли някой да обясни?
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Горивото се разпенва при наливане и особено, ако тръбата към резервоара е по дълга и полегата. Когато изключи пистолета на колонката се изчаква няколко сек. и се допълва. Действието се повтаря няколко пъти и гарантирано ще имате пълен до горе резервоар. Това, че някои хора бързат и не си го допълват по този начин не значи, че има проблем с резервоара. Ако имаше наистина проблем всички щяха да изреват, а не няколко човека само.
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Този проблем с пененето на горивото се проявява най-много при дизелите. Там наистина се разпенва повече и си трябва малко търпение и изчакване. При RAV4 го няма проблема, защото щяха не стотици, а стотици хиляди да изпищят. Горивото вероятно е проблема и трябва да се изчака пяната да се слегне и да допълваш, допълваш, докато стигне до гърловината самото гориво.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    От октомври месец съм горд собственик на модела и не съм от тези стотици оплакали се, защото не съм имал подобен проблем никога. Колата си я пълня сам. Не е както в Бг да иска бензинджията да ти я пълни (аз никога не позволявам), а там няма такива длъжности и всеки си пълни резервоара сам и отива на каса и плаща. Та резервоара си се пълни съвсем нормално. Пистолета изключва и допълваш 1-2 литра ръчно. Предполагам проблема не е от резервоара, а от горивото, което явно се пени и изключва пистолета
  • #5
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    много странна представа имаш за автомобилитойота не може да премине лосовия тест заради проблеми със системата за стабилизация но ти явно си много зомбиран и не гледаш тестове на влогъри мултимедията е на ниво преди 10 години в интериора духа и свисти вятър от фугите на вратите двигателите и кутии живят в собствена паралелна вселена тенекиите като ги натиснеш и хлътват но щом ти си яхаресваш всичко е въпрос на вкус казало кучето и си облизало топките
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 4 години )
    Не знам как точно по-малкият резервоар отнема от икономията на разхода, но колата си е супер иначе. Най-добрият хибрид на пазара в момента. Ако Нисан пуснат E-Power-a с 350 к.с. в Европа ще ги отвеят, но дотогава Тойота държат палмата при хибридите.
  • #3
    11 rate up comment 9 rate down comment
    Кимоното ( преди 4 години )
    Когато липсата на естетика и изящество в дизайна се преплитат с глупоста на японските инженери.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    *** ( преди 4 години )
    Как стана пък това. Явно всеки производител прави грешки.
  • #1
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Мноооо убави! Хахаха