IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari разкри подробности за първия си кросоувър

Моделът Purosangue ще даде началото на ново семейство автомобили

Ferrari разкри подробности за първия си кросоувър

Първият кросоувър на Ferrari - Purosangue, е проектиран на същата модулна платформа за автомобили с предно разположение на двигателя, която използва и показаната по-рано суперкола Roma. Това разказа пред AutoExpress главният инженер на Ferrari - Майкъл Лейтерс, който разкрива и други подробности за автомобила.

Най-практичното Ferrari (така го и наричат - Ferrari Utility Vehicle, тоест FUV, а не SUV), ще даде началото на ново семейство автомобили на италианската марка. В него ще попадне поне още един модел, който ще заеме мястото на сегашното комби GT4Lusso. Едновременно с Purosangue компанията разработва и нова хиперкола с V12 двигател, която ще развива над 1000 к.с. и ще се конкурира с Aston Martin Valkyrie.

Ferrari Purosangue

"Паралелно развиваме две нови модулни платформи, като едната е за автомобили с предно разположение на двигателя, а другата - такива със задно. Първият модел на платформата с предно предаване беше Roma, а следващият ще е кросоувър", обясни Лейтърс.

От думите му става ясно, че архитектурата с предно предаване ще може да се използва както за модели със задно предаване, така и за автомобили със задвижване на четирите колела и различен брой места в салона. Платформата позволя съчетаване на 6-, 8- и 12-цилиндрови двигатели с електромотор, но инженерите на Ferrari са на мнение, че електрификацията на V12 ще създаде прекалено тежък и голям автомобил. Затова и всъдеходът Purosangue ще получи по-малък двигател.

Очаква се, че премиерата на Ferrari Purosangue ще се състои в края на 2021 г., като кросоувърът на марката "няма да прилича на нито един подобен модел на пазара". Автомобилът ще поучи система за задвижване на четирите колела, иновационно окачване с възможност за регулиране на пътния просвет и информационно-развлекателна система за возещите се отзад пасажери.

Снимки: AutoExpres

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 6 rate down comment
    До: 9 ( преди 4 години )
    Отворко, аз имам фирма и бизнес. Мога ли да отговоря на ***-умното ти мнение. Когато създадох фирмата работех за името си, а то сега работи за мен. Създал съм нещо и клиентите ми искат това и не им изневерявам с друго, което повече се търси. Да, мога да правя и други неща и да печеля още повече, но тогава няма да има удоволствие и удовлетвореност. Има морална страна на всяко нещо и ако ти правиш всичко в името на парите, то ти им ставаш роб. Сигурен съм, че няма да го разбереш ВАГи!
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    --//-- ( преди 4 години )
    Гандини, Пининфарина, Джуджаро, Енцо Ферари, Феручио Ламборгини - велики дизайнери, велики основатели - хората направили история. Тези, които сега им плюят на лицата никой никога няма да знае и да помни. И причината е една единствена - ЧЕСТ! Само такива хора могат имат вечна памет и вечна слава. Другото е пяна някаква избила на брега и се отмила...Шефове и членове на борда на директорите - мишкари жалки. Дерзайте - 2020-та е годината на мишката
  • #4
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Макарон ( преди 4 години )
    Колеги, брандове имат "имиджх", който много силно ценят и пазят като той е една от причините те да поддържат определени цени. Не е прилично за Бентли да правят комби, миниван или SUV, не е прилично за RR да правят такива коли, не е прилично за Порш да направят Панамера комби, не е прилично Ламборгини да прявт SUV нито Ferrari SUV, това СЪСИПВА имиджа на марката. Какво спортно има в един SUV - Ferrari, Lambo, прилично ли е за марки с такова реноме като RR и Bentley, да правят спортни модели?
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ламбото със сигурност е недоразумение, защото просто не е Ламбо, а е надценен Туарег.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    BB ( преди 4 години )
    Ми мен, то и твоето мнение не ни интересува ама го пишеш..Щом наричаш Урус недоразумение ,аявно няма какво да се коментира.Дали Ферари ще успее никой не знае.На теб да кажем.Имаш СУВ,дал си пари...а не намираш смисъл.Та ние да ти кажем има ли такъв.Въх...
  • #1
    9 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тази СУВ никак не ми допада. Аз самият имам СУВ и го ползвам за такъв, но в града и на дълъг път карам други коли. Да си вземеш Ферари СУВ е върха на глупостта, както също Порше, Ламбо, Мазерати и т.н. СУВ недоразумения. Недоразумения, защото това са коли САМО за асфалт. Какъв тогава е смисъла от СУВ ми кажете? Не намирам логично обяснение честно казано.