Лимитираните серии автомобили са един от най-известните способи за повишаване на интереса към даден модел и съответно за увеличаване на неговите продажби. Понякога става дума само за добавяне на нов цвят или допълнителни опции, но има и случаи, в които в разработката на автомобила се включват външни компании от напълно различна индустрия.
В случая става дума за производители на козметика, дрехи, обувки и спортна екипировка, които участват в колаборация с автомобилни компании. Например, брандът Gucci си сътрудничи с Fiat за направата на специална версия на ретро-хечбека 500, а спортният гигант Adidas е партньор на най-успешния производител в Европа Volkswagen. Ето ви 12 такива примера:
Преди фейслифта през 2016 г. C4 Cactus излиза във версия Rip Curl. Това е съвместен проект на Citroen c австралийската компания, която е един от най-известните производители на екипировка за сърфинг. Всъщност, този вариант се отличава съвсем малко от топ-версия на модела Shine. Отвън разликата е в някои цветови елементи, а в оборудването са включена система Grip Control и гуми Goodyear Vector 4Seasons, които преди това не се предлагат за C4 Cactus.
Снимки: Производителите