fallback

Новите еконорми в ЕС влизат в сила на 1 януари

Производителите могат да получат глоби до 32 млрд. евро, ако не ги покрият

От 1 януари 2020 г. за автомобилните производители в Европа настъпват тежки времена. В сила влизат новите екологични стандарти, като глобите за тези, които не ги покрият, са огромни. Те могат да достигнат общо 32 млрд. евро, което превишава със 100% приходите, които компаниите ще реализират от продажба на нови автомобили.

Според новия стандарт, произведените на територията на ЕС модели трябва да изхвърлят до 95 гр/км СО2, което принуждава производителите да ускорят разработката на нови технологии и да се насочат към електрификация на автомобилите си. Това обаче оказва огромно негативно влияние, тъй като тези разработки струват много пари. И съответно, за да бъдат осигурени ти, се налага намаляване на разходите.

На свой ред то става най-вече с премахване на работни места. Audi, например, вече обяви, че ще съкрати около 9500 човека. Подобни намерения имат и в Daimler, а също така и в Nissan.

Някои от държавите в ЕС се опитват максимална да мотивират шофьорите да преминат към автомобили с електрическо задвижване. Германия се готви да удвои субсидиите, но броят на електромобилите все още е недостатъчен, за да се покрият новите екологични стандарти.

Според анализаторите на автомобилния сектор, през 2025 г. броят на електромобилите ще бъда около 10,2% от общия пазар. След още 5 години той ще се увеличи до 20%. Някои държави вече обявиха, че ще заложат забрана на моделите с двигатели с вътрешно горене, като тя ще влезе в сила от 2040 г.

Снимки: Carsweek

 

fallback
  • #20
    Koki ( преди 4 години )
    Не са ли объркани мерните единици. При разход от 80 гр. бензин на км. нормата била 90 гр.на км. въглеродни емисии. Интересно нещо а?
  • #19
    akkpan@abv.bg ( преди 4 години )
    Стъпка по стъпка ще се появят по чисти коли,може би трябва да се насочим и към преработка в хибрид на по старите коли жалко че у нас няма бонуси за/венетки ,данък,застраховки/за хибриди,може би ще трябва да се създаде дискомфорт на управляващите за да решат бонуси за хибриди
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Последният, който искаше да види немското злато се казваше Герхард Шрьодер. Отиде в САЩ на посещение и там му отказаха, като му заявиха, че в държавният резерв се прави в момента ревизия. Специалисти споменаха, че всъщност вече немско злато НЯМА. Да пият студена вода и толкова. От тогава никой не е посмял дори да спомене, че иска да го види, а какво остава да си го поиска обратно. Та в тази връзка, Европа е една голяма американска колония, т.е. еврейска и нещата се дирижират задкулисно.
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    А най-големият страх на американците е да се съюзят Русия и Германия! Руските неограничени природни ресурси и немската инженерна и всякаква друга мисъл. Не случайно Германия също е колония на САЩ! Не случайно американските военни бази на територията на Германия са повече от немските. Германия има право да произвежда само определени от САЩ оръжия и определено количество. ядрено оръжие абсурд. Германия НЯМАТ ЗЛАТО. Златото им е в САЩ и дори НЯМАТ ПРАВО ДА СИ ГО ВИДЯТ! Това е КОЛОНИЯ на САЩ!
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Другата причина е наличието на НАТО!!! Много важна причина. НАТО по същество е американска търговска организация за контрола на нациите в него, да ги плаши с лошите руснаци и да им пробутва оръжие на непазарен принцип, а по задължение. Ако някой не вярва, нека пита защо не можем да купуваме оръжие за аармията ни на пазарен прозрачен принцип? За руско оръжие абсурд! За самолетите видяхте какво стана нали! Това не е само у нас, а и в останалите държави. САЩ контролира всичките и Европа е слаба.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    Европа е геополитически аутсайдер поради много причини. Едната и най-главна според мен е наличието на ЕС! това е една структура, създадена от еврейското задкулисие, за да унищожи Европа. Такъв съюз се управлява много по-лесно отколкото всяка отделна държава. Съюзите са хубаво нещо, когато наистина са такива. В случая имаме едно ядро, което източва и обезкостява от към всичко периферията на съюза. В един съюз всички би трябвало да имат право на глас,а на практика ние нямаме и само ни налагат
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    "Адекватната" политика на ЕС ни доведе до там, че в момента Европа е геополитически аутсайдер. Скоро - и икономически. Първо ще отхвърчи автомобилната промишленост. Колкото до ток от местни суровини: след като се върви към закриване мощностите на АЕЦ и въглища, освен македонско слънце, вода и вятър остава само руски/американски газ. И забележете, че отново нито дума за сериозните замърсители, а само за СО2. Честито на печелившите!
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    #11 Не вие, а той! *** е само една и главата му служи да пази равновесие само. Разбира се, че няма да те разбере. Ако следиш форума ще разбереш, че пише с много имена. Скоро не е писал, като Тинтири да ти обясни как нафтовите печки са екология, а електричките замърсявали повече. Лошото е, че главата никак не го слуша. Вече се обижда на "вурстове" и "немски мошеници" все едно и той е един от тях.Нали ти казвам,главата никак не го слуша,а пси-хичните му проблеми са видими и за всеки!
  • #12
    none ( преди 4 години )
    ЕС в момента има една от най-адекватните политики в света. В Европа храната е най-евтина и истинска благодарение на плащанията от ЕС за земеделие и животновъдство. Глобалното затопляне ще удари най-сериозно САЩ (не че там го осъзнава някой това ) и след тях Западна Европа. Климата сериозно ще се промени в следващите 50 години ако не се предприемат съответните мерки. От друга страна, електричество може да се произвежда в огромни количества от слънце и вятър, което ще намали разходите за енергия
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Петролът е геополитика. Какво неадекватно видя в това да се мине на местно произвеждана енергия, за сметка на вноса и зависимостите от Близкия изток? Като ти спрат крана какво имаш? Линейка/полиция или на ток, или с волската каруца.. Вие тия глави за какво ги ползвате по принцип?
fallback
Последни