IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes пуска крос-купе, което харчи 1,1 л/100 км

Хибридната версия GLE 350 de развива мощност от 320 к.с.

Mercedes пуска крос-купе, което харчи 1,1 л/100 км

Купеобразната модификация на кросоувъра Mercedes-Benz GLE беше показана още през лятото, но тогава производителят разкри информация единствено за нейните дизелови двигатели. След това стандартният модел поучи хибридна версия GLE 350 de, а сега тя вече ще се предлага и за самото GLE Coupe.

Промени в агрегата не са правени, като в него влизат 2,0-литров дизелов мотор с 4 цилиндъра, развиващ 194 к.с. и 400 Нм, и електромотор със 136 к.с. и 400 Нм. Съвкупната мощност на силовия агрегат е 320 к.с. и 700 Нм. Крос-купето разполага и с 31,2-киловатова батерия, която позволява пробег само на електричество до 100 км по цикъла WLT. Съответно и разходът на гориво е минимален, като от Mercedes посочват стойности между 1,1 и 1,3 л/100 км.

Mercedes-Benz GLE 350 de Coupe

Въпреки впечатляващата си тяга, дизелово-електрическата версия на крос-купето е най-бавна от всички, предлагани за модела. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,9 секунди, което с 0,1 секунди по-бавно от стандартния кросоувър и с 0,3 секуди от крос-купето GLE 350 d, чиято мощност е 272 к.с. Максималната скорост на хибрида е 210 км/ч в смесен режим и 160 км/ч само на електричество.

Що се касае до оборудването и предлаганите допълнителни опции, те са същите, каквито се предлагат и за останалите версии на модела. Заради батерията обаче обемът на багажника е намален до 1645 литра при свалени задни седалки (при версиите с двигател с вътрешно горене той е 1790 литра).


Още снимки - вижте в галерията.

Новият хибрид, както и останалите модификации на GLE, ще се произвежда в завода на Daimler в Алабама (САЩ). Все още не е ясно, когато тази версия ще се появи на пазара, както и колко ще струва.

Снимки: Mercedes-Benz

 

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До Lex450h аз с Пежо Партнер1.6 дизел в София правя 4.5 разход , а колегата когато я кара разхода е 8 , така че задволанното устроиство е голям фактор.
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    сметките са им 86км на ток 14км гориво който може да смята да смята другото са празни сензации.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Lex450h ( преди 3 месеца )
    До коментиращия по-долу Lexus RX450h: Разходът ми в София е от 7.5 до 9. Да, повече е от официалния(6.3), но никъде Lexus не казва, че разхода му е 4.5
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Никой не може да излъже или да заобиколи законите на физиката! Това което се случва последните години при автомобилните технологии си е чист маркетинг. Всичко е направено за пари. Автомобилите да става по скъпи, по сложни и съответно подръжката им да е по скъпа. Така се генерират по големи икономически печалби по цялата верига. А реално дори един стар двигател със карбуратор има почти същата ефективност като най съвременните двигатели. Разликата е 5-10% макс.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Абе всички лъжат, съседа от една година кара РХ450, уж му дават от Тойота 4,5л. разход а реалния му е 12л. градско. Точно колкото дизелов джип с 3 литров двигател. който също е обявен с разход от производителя 6,5л. но харчи 12л.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    и не става двигателя да зарежда батерията при движение само рекуперация и от зарядна станция
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз пък питам как така със 31 квтч батерия прави само 100 км тоя кошник. Дори Tesla Model X изминава 100 км със под 25 квтч енергия. Немска електричка сър!
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И как тъй 1,1 ще гори бе немски джендъри? Нали хибридите ги тествате със заредени батерии? Щом е така значи трябва да гори 0/100 щом твърдите, че на батерия пробега е 100 км. Според мен обаче и за двете лъжете. Нито пробега само на ток е толкова, а разхода на гориво реален още по-малко. Уж нови стандарти уж по-точни от преди, а немците продължават най-нагло да лъжат. Тоя шлеп по-малко от 10 няма как да харчи. Просто няма! Говорим за реален разход.Пълна батерия+пълен резервор и каране докато спре
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Те Магарцедес преди години ги осъдиха в САЩ за лъжите с разхода на гориво. За Е-клас беше. Обявили нашите разход 6,5/100, а под 10/100 колата не пада. В сервизите на марката да я оправят, ама тя здрава, просто реално си гори толкова. От суда бяха наели тест пилоти, които да карат най-икономично при същите условия и температура при които уж тестват колите по стандарт. Ите не успяха да постигнат резултат под 10. Осъдиха ги не се сещам колко милиона,но сумата беше голяма и от тогава не пишат разход
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    none ( преди 3 месеца )
    Този разход от 1.1/100 да вземат да го обяват официално за САЩ, че да им скъсат шушоните американците в съда и да им вземат едни милиони. В Европа германците се скъсаха да лъжат безнаказано. Честно казано, започна да ми идва малко в повече да им чета глуп0стите. Да не говорим, че като им гледам характеристиките на "хибрида", направо ми е жал за тях. С 320 к.с. 6.9 от 0 до 100. Много са назад с технологиите ...