IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Skoda Octavia започва от 17 885 евро

Топ изпълнението на комби-версията ще струва около 43 540 евро

Новата Skoda Octavia започва от 17 885 евро

Новата Skoda Octavia нахлу в автомобилния свят с ярък дизайн и модерни технологии, а сега научихме и колко ще струва. На родния пазар базовата цена на модела ще бъде е 456 900 крони, или около 17 885 евро. Skoda искаше да запази базовата цена на нивото на предшественикa. Имайки предвид, че в Чехия тя е 450 900 крони (17 650 евро), може да се кажем, задачата е успешна.

Въпреки, че чешкият автомобилен производител обяви цената за базовата комплектация Skoda Octavia Active, списъкът на нейното оборудване още не е известен. Местните клиенти обаче вече знаят колко струва топ изпълнението на модела - 1 112 300 крони (около 43 540 евро), в комби версията.

В този случай оборудването е впечатляващо: тризонов климатик, асистент за паркиране, седалки с функции за масаж, отопление и вентилация, безжично зареждане за смартфон и модерна мултимедийна система. Освен това новата Skoda Octavia 2020 може да бъде купена с адаптивно шаси, панорамен покрив, LED матрични фарове и автоматична задна врата (поне за Skoda Octavia Combi).

Снимки: Skoda

Още снимки - в галерията

0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    bg ( преди 4 години )
    Проблема не е в цената на колата, а в доходите в БГ. След като в Англия, Финландия и т.н Октавия е един от най-продаваните автомобили ( и непрекъснато има ръст на продажбите) значи има качества.Ако нормалния доход на едно семейство беше 4000-5000лв на месец, защо да не дават 500-600лв за кола. За съжаление този доход е постижим само в София и няколко по-големи града
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Октавия е и дано си остане златна среда - като предлагани качества и удобства за прилични цени. Ако се окаже че за основно оборудване и нормален двигател трябва да се дават над 42-43 хиляди, според мен ще изпуснат юздите и много хора ще огледат и предпочетат кон-ку.-ренцията (хюндай, кия, сеат, опел, форд).
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    до #13 - само, че нали не мислиш, че цените за БГ са 10% надолу, щото сме много убави.. или сме симпатични и ни правят отстъпка?! Познат си беше взел преди време нова фабия - и той викаше че тука била доста по-евтина от западна европа. И после разбра що - спирачки там дискови, тука барабани, други липсващи неща и т.н
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Keiran ( преди 4 години )
    Кви злоти те гонят е*ати? Да не си в Полша. КРОНИ!!!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Иначе по темата за цената - в чешкия сайт изглежда, че цената се е вдигнала с около 1500-1600 евро. Макар и вероятно при по-богато базово оборудване. Та изглежда че средните (масовите за обикновения потребител) нива на оборудване ще са с близки цени.
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Аман народ дето само трябва да пише, пък ако ще и глупости. Преди да коментирате отворете, сайта на Шкода Чехия и вижте цената на старата за сравнение. После обърнете цената от Злоти в Левове и ще видите, че там Октавиа Амбишън 1.0 е 42к лв. Тук (ако приемем че оборудването е 1:1, а то изглежда аналогично) е 36к. Всчики знаем, но удобно го игнорираме, за да има смисъл коментара, че в Бг колите са поне 10% по-евтини от тези в Европа.
  • #12
    10 rate up comment 2 rate down comment
    до Sas ( преди 4 години )
    Момче, защо не се просветиш малко, а! Или умишлено сравняваш коли в различни класове? Инсигния, Мазда 6 нямат нищо общо с Октавия, а с Астра и Мазда 3. В класа на Октавия, корейските почват съответно от 28 к. и 30 к., но са една класа над шкодата. ПИША ТИ С ГОЛЕМИ БУКВИ, ДА РАЗБЕРЕШ - ОКТАВИЯ Е В КЛАСА НА ГОЛФА, НА КОЕТО ШАСИ Е НАПРАВЕНА. ТОВА НЕ Е СРЕДЕН КЛАС, А КОМПАКТЕН. ИЗБРОЕНИТЕ ОТ ТЕБ МОДЕЛИ СА В КЛАСА НА СЮПЪРБ. С НЕГО ГИ СРАВНЯВАЙ.
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Sas ( преди 4 години )
    Добре де, масово в коментарите се обсъжда макс цената, че била висока. Първо, макс цена е - базовата цена е 35000 лв. За тези пари получавате не малко кола, особено с оглед какво друго НОВО може да си купите за тези пари. Второ, който казва, че 85к са много за комби в средния клас, нека каже какво друго може да се вземе по-изгодно. Киа/Хюндай ли - вижте им топ цените, премиум ли - те започват от 80к. Единствено Инсигния и Мазда6, които не съм убеден, че имат всички джаджи като "гадната" Шкода
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    За сравнение - по статистика всяка пета продадена Октавия в UK e VRS. Лауренки също колкото искаш по улиците, за радост на окото. *** обаче коментира компетентно колко били скъпи шкодите и пр.... Статийката "Защо България е най-жалкият автомобилен пазар в ЕС?" трябва още дълго да е на първа страница !
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 4 години )
    Аз не само, че съм карал Октавия, нито казвам, че е лоша кола, но за 80 хил. лева очаквам много повече качества от един автомобил в сравнение с това, което октавията с това шаси и тея мотори е.