IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В Mercedes-AMG решиха проблемите на хиперколата си

Първите клиенти на екстремния One ще получат автомобилите си през 2021 .

В Mercedes-AMG решиха проблемите на хиперколата си

Хиперколата на Mercedes-AMG дебютира още през 2017 г., като производството на модела трябваше да стартира през 2019 г. Оказа се обаче, че това е доста сложно дори за инженерите на марката, които срещнаха много технически проблеми. Така, в крайна сметка, производството на модела One беше отложено.

Според директора по продажбите на Mercedes-AMG - Михаел Кнелер, всички проблеми вече са разрешени и затова купувачите на модела (275 на брой) ще получат конкретни срокове за получаване на своя автомобил. Първите коли ще бъдат доставени на клиентите през 2021 г.

Главният проблем на Mercedes-AMG One беше неговата хибридни задвижваща система, в която влизат 1,6-литров бензинов турбомотор, 8-степенна роботизирана скоростна кутия, 5 електрически двигателя и блок литиево-йонни батерии. Оказа се, че адаптирането на двигателя от Формула 1 към автомобил за всекидневно ползване никак не е лесно, тъй като той не отговаря на стандартните за вредни емисии и за шум.

Наложило се е, инженерите на Mercedes-AMG да намалят празните обороти до 1200 в минута, както и да преработят системата за стартиране на мотора, за да може той да издържа поне 50 000 км пробег, а не няколко състезания от Формула 1, както е по начало.

Снимка: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 3 rate down comment
    FF ( преди 4 години )
    Тази кола която ме съмнява и 2022 година да успеят да я пуснат е най-смешната кошница и на капака и ще има емблемата на камиона за б;оклук, градския транспорт и тир actros... Дали е кисело гроздето? Ако ми дадат този германски таралясник ще го продам със скоростта на светлината и ще си купя истински спортен автомобил, Ферари, Ламборгини или Кьонигсег, ама толкова бързо ще го шитна, дори няма да съм му отварял вратата, но ако нямам право да то продавам ще им го върна, аз да не съм ***
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    FF ( преди 4 години )
    Къде е силно ограничен живота бе пич ти жив ли си? Двигателят на Ферари се прави веднъж и самите те за по-скъпите си модели казват че при правилно обслужване са вечни, никой производител не сменя двигател и то на 50 000 км, това е тотална излагация. Дай информация да видя за Макларън Ф1 че има ограничен живот на двигателя, не знаеш каква тъпотия каза, дай да видим че S70 агрегатът на Ф1 има ограничен живот, чакам.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ситуацията е същата като при коли като Ферари Ф50 и Макларън Ф1. И там живота на агрегатите е силно ограничен. А обслужването се прави от една шепа хора в целия свят. И струва майка си и баща си и малко отгоре. А хората с пари се редят на опашка за тези коли десетилетия по-късно. Тази кола не е по-различна. А тези 50к км ще ги прави 10 години сигурно. Виж как средния пробег на 10 годишно Порше е 70к км. А тази кола е още по-не ежедневна и само за писта.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #1-3 Бъркате целта на тази кола. Тя както и Вейрон (вече Широн) нямат за цел да са използваеми и рентабилни и т.н. Те трябва да са маркетингов инструмент. Ако искаш хипер кола Мерцедес имаш AMG-GT. Ако искаха можеше да я надградят - малко електификация, малко повече карбон и е готова. Въпроса е че искат да пише на колата Powered by F1 или някой друг гръмък слоган за реклама. А за пробега - и без това ще събират прах в нечия колекция и повечето няма да доближът тези 50к км
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Pastor ( преди 4 години )
    Много големи разбирачи сте. Е като Мерседес са некадърни, кажи ти, с какво си кадърен?Комплексирани, недоказали се психари...
  • #3
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Ацо ( преди 4 години )
    50000км.и нов мотор!?!?,мерси!
  • #2
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Vector ( преди 4 години )
    Когато през 2002ра година се запознах с марката Майсрах, веднага ми стана ясно че ще фалират, нямаше как да им го кажа, но щях да им спестя 15 милиарда евро, сега пак няма как да им го кажа, но няма да доставят нито 1 автомобил през 2021, гарантирам. Не са Ферари и никога няма да бъдат, това че бившите инженери на Ферари, макларън и т.н с огромни пари им направиха колата във Ф1 не означава че самата компания мерцедес се е променила, остават си същите некадърни продавачи на бусове и пикапи...
  • #1
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Vector ( преди 4 години )
    Хахахахаха смешни некадърни каруцари, така се правил хипер кар, скрийте се смешни хансове, колкото успяхте с Майсрах да конглокирате Ролс-Ройс, толкова ще успеете да конглокирате Ферари, Ламборгини и Кьонигсег, никога пичове, всеки нормален човек знае, че хипер кар не може да носи емблемата на микробус, тир и автобус... Значи решихте проблемите а? Решихте ги през 2019 и края на 2021 г ще доставите 1 бройка? Или няма да успеете? Напрежение а? Така е, продавайте си кенефите произведени в Индия