fallback

Електромоторът на VW ID.3 се побира в малка чанта

Компанията представи революционния си двигател, който тежи 90 кг.

Германският Volkswagen представи още преди 2 месеца електромобила си ID.3, а сега разкри подробности за електромотора, с който е оборудван. В компанията го определят като революционен, а за да подчертаят компактните му размери, за фотосесията го оставиха в малък спортен сак.

Компактният и мощен агрегат развива 204 к.с., като носите името APP 310. Тази абревиатура показава, че моторът и скоростната кутия са разположени успоредно на осите, а числото 310 посочва въртящия момент. Самият мотор тежи 90 кг., като ще се произвежда в две предприятие - в Касел (Германия) и Тянцзин (Китай). Предвижда се през 2030 г. Volkswagen да произвежда по 500 000 бройки от двигателя на година.

При Volkswagen ID.3 силовият агрегат задвижва задната ос, като батериите са поставени под пода. Техният капацитет е 58 кВт/ч, което осигурява пробег на електрическия хечбек с едно зареждане на батериите до 420 км по цикъла WLTP. Гаранцията на батерията е 8 години или 160 км.

От Volkswagen Group разкриха и инвестиционния си план до 2024 г., който предвижда да бъдат похарчени 36 млрд. долара за развитие на електрически модели и други 29 млрд. долара в хибридни технологии. Като цяло през следващите 10 години концернът ще преложи 75 електромобила и 60 хибрида от марките Audi, Bentley, Porsche, Seat, Skoda и Volkswagen.

Предвижда се до 2029 г. Volkswagen Group да произведе общо 26 млн. напълно електрически автомобили и 6 млн. хибрида. От тях 20 млн. ще използват платформата MEB, на която е изграден именно Volkswagen ID 3. За другите 6 млн. ще се използва архитектурата PPE, която е създадена за премиум-марките Porsche и Audi.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Добре, че са китайците, за да могат от ВАГ да вадят революционни мотори!
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Този революционенмАтор за чистачки ли е или е за сешоар? Предполагам ще е толкова револиционно-икономичен, че ще произвежда ел.енергия. Също, като ДВГ-тата на ВАГ, които връщат гориво. Невероятни са! Четеш им рекламните статии и се чудиш тея нормални ли са и има ли кой да им вярва! Всъщност във форума има един мозъчен инвалид, който им е фен. То май само такива фенове им останаха...
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Някой вярва ли още на мошениците от Голфсбург?
  • #6
    Вариатор ( преди 5 години )
    Както винаги статия за ВАГ и отдолу всички комлексари писали.Колко жалки човечета дивани специалисти
  • #5
    none ( преди 5 години )
    То след праотците дядо Ото и дядо Рудолф, всичко им изглежда революционно на ФВ ;). Нищо че Нисан например от повече от 10 години правят същото без претенции за революционност. Още първият Нисан Лийф например е оборудван с термопомпа за отопление/охлаждане, а Хюндай/Киа в момента произвеждат най-икономичният ел.автомобил но в това както се вижда няма нищо революционно ... Колко са революционни германците се вижда в не спонсорираните от тях класации за надеждност ...
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    най важното е че ако ви падне батерията на електромобила можете да го заредите от телефона си и така да изминете още 300-400 км.
  • #3
    Total ( преди 5 години )
    Чудесна новина за двигателя!Сега дайте данни за размери и тегло на батерията, ако обичате ;)
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Революционен вероятно е доста силно казано.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    90 кг и малка чанта не се вързват нещо, но щом казват от ВАГ как да не им повярваш. Те само "истини" казват. Това обаче е ценна реклама. Моторът ще е консуматив и можете да си го носите в чантата. Гениално ВАГ! Другото несъответствие е, че се казва, че ВАГ са го направили. НЕ! Направили са го китайците!!! От ВАГ не разработват и не правят ел.двигатели. Скоро очаквайте да почнат да облъчват, че са направили рвволюционни батерии. ВАГ, а не китайците, хахаха смешници некадърни... :)))
fallback
Последни