IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Колите с "най-скъп" пътен просвет в света

Тези всъдеходи наистина стават за тежък терен, но и струват много пари

Колите с

Експертите твърдят, че пътният просвет (клирънс) на един наистина всъдеходен модел трябва да бъде около 240 мм. Толкова предлага легендарната Лада 4х4, известна още като "Нива", която е сред най-проходимите автомобили на планетата. С по-добри показатели могат да се похвалят редиа всъдеходи, но в тази група са включени само много скъпи модели. Един от тях дори може да се похвали, че бие на ускорение от 0 до 100 км/ч Ferrari FF. Ето за кои всъдеходи клиентите плащат най-скъпия пътен просвет в света според изданието Motor1. Трябва да се отбележи, че в списъка не е попаднал Mercedes-Benz G-Class, а най-вероятната причина е, че при него клирънсът е 241,5 мм (въпреки че в максимално високо положение достига 400 мм):

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хората в офроуд форума казват: "Няма сериозен офроудър, който фабрично да е поставен на въздух." А в тази измислена класация въздуха /окачването/ е дадено като основна офроуд характеристика. Ето и още нещо, за замисляне на "журналистите" - колкото по-високо вдигаш окачването, толкова повече намаляват офроуд характеристиките /въпреки че клиренса се увеличава/, понеже намалява хода на окачването, а дългия ход на окачването е много по-важен от клиренса. Извън пътя първо се скапва въздуха.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Много глупости са изписали хората доло, от където минава рейндж роувъра в пресечен терен минава и Порше Кайен. Има клипчета със сровнителни тестове в ютуб. Тия паркетни лъвове минават през терени през които комби никога не би минало. Най-добрия офроудър от където мине ще монат и повечето паркетни лъвове. Може да ги затруднят само трасета, които минават състезателните офроуд машини, които се правят от спецове а не се продават серийно от марките.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    От тези само Вранглера е направен да се кара извън пътя. Другите са просто повдигнати комбита със 4х4. Ако тръгнеш да ги караш редовно дори само чпо черни пътища за нула време ще се раздрънкат. Окачването им е направено от клечки за зъби няма никакъв ход.
  • #3
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не мога да разбера какво правят 80% от варелите в тази класация?
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    паркетни викат на всички които не могат да излязат оффроуд успешно - не само на скъпите.
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    .. ( преди 3 седмици )
    Това, че са високи не значи, че са проходими. Скъпи са и толкова. Не напразно им викат паркетни лъвове.