IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Aston Martin показа интериора на DBX и обяви цената му

Първият SUV на марката ще бъде представен на 20-и ноември

Aston Martin показа интериора на DBX и обяви цената му

На 20-и ноември 2019 г. в Пекин ще дебютира първият SUV на Aston Martin. Като пореден маркетингов ход марката представи първа снимка на интериора. В същото време бе обявена и цената на автомобила. Той ще струва 193 500 евро и ще може да бъде поръчван от датата на представянето.

Шеф дизайнерът Марек Райхман е успял да оптимизира пространството в салона и въпреки това да запази ниската линия на покрива. Първите снимки на прикритата каросерия бяха разпространени още през септември.

DBX

Засега е известно, че автомобилът ще се задвижва от 4-литров Twinturbo-V8 с 550 к.с. На снимката от салона се вижда, че режимите на автоматика се показват в информационния дисплей и вероятно се активират с бутон.

Разбира се, салонът на DBX е тапициран с луксозна кожа. Освен това се виждат и елегантни вътрешни лампи, които вероятно са изработени от мед. От централната конзола не се вижда много. Според производителя тя трябва да предлага място за ръчни части, портмонета или дори 1,5-литрови бутилки.

Британците са обърнали внимание и на ергономичността. DBX трябва да отговаря на изискванията на мъже и жени с различен ръст. Позицията на седене е оптимизирана над 6 месеца. Всички бутони и циферблати са позиционирани прецизно и са сертифицирани от външни изпитатели, сред които и "Female Advisory Board" на марката. Aston Martin обещава и уникални за класа свобода за краката отпред и отзад.

Снимки: Aston Martin

0 от 500
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Имах предвид Ауди SQ8,
  • #2
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Човече, живееш в 90-те години, тогава СУВ бяха просто повдигнати леки коли, тежки, незавиващи... В момента СУВ се разработват специално да са СУВ а не с платформата от леката кола и да я повдигнем. Сега СУВ са изключително добри и се доближават а на моменти и изпреварват дори спортни коли на пистата. Виж времето на Ауди SQ7 на Нюрбургринг Както и на АМГ на GLE, те имат по-добри времена от Ламборджинита, Нисан GTR и купища спортни икони.Има клипчета на обиколките им в youtube гледай ги на завоите
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Поредното безсмислено превозно средство на пазара. "Спортен" автомобил с който да не можеш да вземеш пъргаво завоя без да се преобърнеш, С челно съпротивление вероятно по-лошо отколкото на лада (заради по-голямата площ въпреки по-ниския коефициент), тегло на кит харчещ нещо от сорта на 50-80 литра бензин на 100км при скорост от 250-300 км/ч.