Това BMW 7-Series E32 е единственото по рода си и много необичайно. Познато е като Goldfish или Secret Seven и представлява идеята на компанията от 1987 година за флагманска версия на тогавашната 7-Series. Седанът BMW 767i е снабден с уникален V16 двигател. В съвременния свят само Bugatti има 16-цилиндрови двигатели, но в Мюнхен такъв е създаден 20 години преди Veyron.
Двигателят е базиран на V12 от BMW M70, като са му добавени още четири цилиндъра. Работният обем е увеличен до 6,7 литра (оттук и индексът 767i), мощността е достигнала 408 конски сили, а максималният въртящ момент - 625 Нм. Седанът ускорява от място до 100 км/ч за 6 сек и развива максимална скорост от 280 км/ч.
По стандартите на 80-те години това съвсем не е лошо, но двигателят има ахилесова пета - охлаждането. V16 е огромен и едва се побира под капака на BMW 7-Series. За радиатора не остава място и поради това е преместен в багажника. Ето защо в задната част на автомобила има необичайни въздухозаборници.
Разбира се, такива решения не могат да бъдат приложени в серийната 7-Series , а освен това V16 двигателят не отговаря на екостандартите. Поради това по-нататъшната работа по прототипа е спряна и BMW 750iL V16 Goldfish си остава в един екземпляр.