fallback

20 причини, поради които не трябва да си купувате Tesla

Сред тях са дори някои технологии, които не се предлагат от други производители

Вече близо десетилетие електромобилите на Tesla са сред най-обсъжданите теми от любителите на автомобили по целия свят. Това е единствената компания, която се концентрира единствено върху електрическите автомобили, като произвеждаща четири модела (засега). Tesla Roadster, Model S, Model X и последният Model 3 завладяха въображението на потребителите, но и предизвикват доста спорове.

Хората говорят за проектирането и производството на колите на Tesla, както и за техния маркетинг. Компанията вече се сблъсква с основните правила на индустрията, след като се опита да въведе нов подход към продажбите и ремонтите. Това обаче все още впечатлява малцина, докато повечето хора продължават да са скептично настроени към електрическите и самоуправляващи се автомобили.

Явно е, че пазарът се нуждае от време, за да се нагоди към тях. И докато повече медии се насочват към предимствата на колите на Tesla, изданието Motor Junkie посочи 20 причини, поради които електромобилите на марката трябва да бъдат избягвани. Всъщност, това е всичко, което трябва да знаете, като обмисляте покупката на Tesla Roadster, Model S, Model X или Model 3.

Снимки: Motor Junkie

fallback
  • #17
    Любопитен ( преди 5 години )
    9 от 20 - Студени температури???Журналисти? Езикова грамотност?Няма да се учудя утре ако напишете и "Евтини цени"Моля ви, бъдете малко по-вискателни към самите себе си.
  • #16
    има хубав дизайн ( преди 5 години )
    Да истината е ,че за сега Тесла е по-скоро моден аксесоар отколкото автомобил.Според производителят ако имаш 50-60% батерия и не си карал колата 6-7 дни е нормално като седнеш в нея да ти покаже че имаш 5-10% ток. Е каква е тая кола,ти как може да разчиташ на нея?Един разумен водач и собственик винаги има 10-15 литра гориво резервна туба в багажникът.Всичко се случва,човек никога не знае.. А при Тесла какво? Ще му преточиш ток от батерията на смартфона или въртиш генератора с пeдали?
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    С модели като 3 и Y на Тесла, новите на ВАГ като ID 3, тези на Волво вече проблема с цената която е равна или по-ниска от тази на сравним модел дизел и до голяма степен с пробега отпадат остава само зареждането и то не само междуградско като вече в Европа станциите по 150КВТ са над 600 и има няколко броя по 350КВТ важно е също и моделите да могат да се зареждат с толкова времето за зареждане остава единствен основен проблем като за БГ разбира се всичко ще стане с поне 5 години закъснение
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    абе всичко е много убаво на теория - *** никой не се мята на 100 000+ лв. за да демонстрира наистина какъв рай е да се кара Тесла С в БГ... с изключение на 10-ната споемнати по-долу, които очевидно са хора с излишни пари и не им пука че я карат само в София и само в събота.
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    Големи простотии, голямо нещо. То бива, бива тенденциозно написано и изсмукано от пръстите, но чак пък толкова не бива. Не съм любител на Тесла и електричките, като цяло, но това тук е прекалено. Имат си доста кусури и не са идиални коли, но от тези 20 причини не повече от 3-4 са реални. Всичко друго си е чиста проба манипулация.
  • #12
    carpe_diem ( преди 5 години )
    Oчаквах да видя тук някакви по-реални причини, защото електричките (както и Теслите) все още имат много недостатъци. От 20 изброени, да има смисъл в 5-6. И аз не бих си купил Тесла сега. Да кажем, че бих могъл теоретично да си позволя най-евтината Модел 3, но липсата на сервиз в България, както и достатъчно бързи зареждачки би ме спряло засега. Питах на автосалона за мнение екипа на ecars, и за съжаление и те не очакват в близко бъдеще някой да се престраши да пусне нещо над 50KW.
  • #11
    пена ( преди 5 години )
    Ревете скапани фосили! Тесла отдавна ви изяде закуската!
  • #10
    carpe_diem ( преди 5 години )
    Толкова глупости на едно място отдавна не бях чел... :D Не могли да се рециклират, зареждали се по час и половина, не могло да се карат бързо, и още един куп тъпотии, част от които важат за цялата автомобилна индустрия.Сутринта гледах поредното клипче на Бьорн Ниланд как мина 1000 км за точно 10 часа с неговия личен Модел 3. И със 180 караше по немските магистрали, и колата зареди на едното от зарежданията от 4% до 51% за 13 минути (това са към 150-200 км магистрален пробег, само да уточня).
  • #9
    До 6 ( преди 5 години )
    Това е недоказано и мноого относително без никакво обяснение за колко голяма батерия се има предвид (Тесла има от 55 до 100 КВТ батерии и се произвеждат вече в 3 завода), колко голямо ДВГ дали 3, 4 или 6 цилиндъра дали на малък или голям модел отделя толкова емисии за 8 години (и по-важно колко км е това??), колко замърсява производството на ДВГ
  • #8
    Жоро ( преди 5 години )
    Поредните простотии. Все едно да кажеш не си купувай мерцедес Г класа , защото е показен , много харчи , скъп за обслужване и т.н. За какво ми е сервиз та тесла? Трябва ми един лаптоп или телефон и си го оправяш сам. Най-малкото няма какво да се счупи.
fallback
Последни