fallback

20 причини, поради които не трябва да си купувате Tesla

Сред тях са дори някои технологии, които не се предлагат от други производители

Вече близо десетилетие електромобилите на Tesla са сред най-обсъжданите теми от любителите на автомобили по целия свят. Това е единствената компания, която се концентрира единствено върху електрическите автомобили, като произвеждаща четири модела (засега). Tesla Roadster, Model S, Model X и последният Model 3 завладяха въображението на потребителите, но и предизвикват доста спорове.

Хората говорят за проектирането и производството на колите на Tesla, както и за техния маркетинг. Компанията вече се сблъсква с основните правила на индустрията, след като се опита да въведе нов подход към продажбите и ремонтите. Това обаче все още впечатлява малцина, докато повечето хора продължават да са скептично настроени към електрическите и самоуправляващи се автомобили.

Явно е, че пазарът се нуждае от време, за да се нагоди към тях. И докато повече медии се насочват към предимствата на колите на Tesla, изданието Motor Junkie посочи 20 причини, поради които електромобилите на марката трябва да бъдат избягвани. Всъщност, това е всичко, което трябва да знаете, като обмисляте покупката на Tesla Roadster, Model S, Model X или Model 3.

Снимки: Motor Junkie

fallback
  • #47
    Дидо ( преди 1 година )
    Хубави са си колите и не се заблуждавайте по цените на частите тук, в България, защото ги продават с над 500% надценка от нормалната цена!То и затова от Тесла не откриват и сервиз в България, защото монтьорчетата искат само да лапат и петорни цени на труда, за разлика от Австрия например!
  • #46
    Теслата ( преди 4 години )
    Не ми хвалете тия ***! Едно нещо което струва 10000$, ми го продават за 60000$. Ами мерси,няма нужда. Плюс това пробега на теслата е смешно малък-а чакането за нов заряд е прекалено дълго!!
  • #45
    Нино ( преди 4 години )
    А какво да си купим,някоя немска електричка с която да ни залъгват през година с 10-20кс повече и леко по модерен интериор?
  • #44
    Ивайло Иванов ( преди 5 години )
    За всички които никога не са карали електрическа кола ще кажа че:След като веднъж опитате после карането на автомобили с класически двг ще ви се стори все едно се връщате към парната машина!!!
  • #43
    Костадин ( преди 5 години )
    Напъните на някои хора да спрат електричките ще доведе до посиране. Истината е в електромобилите.
  • #42
    Тесла ( преди 5 години )
    Я да се разкарате , 2019та и още 50 години ще ви трябват . Бай Ганьовщината да вземете да си закупите електрически коли защото още ще патувате като патките в 2019та.100 години пътища не можахте да построите как моли Тесла да карате АААБОРИГЕНИ !!!
  • #41
    анонимен ( преди 5 години )
    Идиотска и поръчкова статия. Поставка за чаши, голям въртящ момент и износване на гумите, няма резервна гума, странни спирачки. Само това ли успяхте да изсмучете? Това е бъдещето, свиквайте.
  • #40
    1 проблем ( преди 5 години )
    Единственият проблем на Тесла е, че и е много висока производствената цена, поради ред причини. Ако той се реши, повечето други проблеми няма да са факт- щеше да и е ниска цената, всеки да я кара, да се изгради бързо нужната инфраструктура(подбудена от търсенето),заводи, дилъри, сервизни центрове, зарядни станции. Дори сигурно и кобалт е въпрос на време да почне да се добива по по-лесен и икономичен начин, ако стане мейнстрийм и нефтените компании си пренасочат ресурсите.
  • #39
    edin ( преди 5 години )
    Доста слаба статия, карам хибридна кола, доста общо има с тези електрички и съм много доволен, свикнах на нея за има няма 10 минути, инче статията е по-поръчка на петролната индустрия, някой журналист гушнал добра пачка с пари.
  • #38
    ценител ( преди 5 години )
    телата е доста грозна кола.Както отвън така и вътре.Тъй,че колкото и проблеми да има най-големия е грозотията.Да не говорим за скуката при каране
fallback
Последни