fallback

20 причини, поради които не трябва да си купувате Tesla

Сред тях са дори някои технологии, които не се предлагат от други производители

Вече близо десетилетие електромобилите на Tesla са сред най-обсъжданите теми от любителите на автомобили по целия свят. Това е единствената компания, която се концентрира единствено върху електрическите автомобили, като произвеждаща четири модела (засега). Tesla Roadster, Model S, Model X и последният Model 3 завладяха въображението на потребителите, но и предизвикват доста спорове.

Хората говорят за проектирането и производството на колите на Tesla, както и за техния маркетинг. Компанията вече се сблъсква с основните правила на индустрията, след като се опита да въведе нов подход към продажбите и ремонтите. Това обаче все още впечатлява малцина, докато повечето хора продължават да са скептично настроени към електрическите и самоуправляващи се автомобили.

Явно е, че пазарът се нуждае от време, за да се нагоди към тях. И докато повече медии се насочват към предимствата на колите на Tesla, изданието Motor Junkie посочи 20 причини, поради които електромобилите на марката трябва да бъдат избягвани. Всъщност, това е всичко, което трябва да знаете, като обмисляте покупката на Tesla Roadster, Model S, Model X или Model 3.

Снимки: Motor Junkie

fallback
  • #27
    Mitio ( преди 4 години )
    Пропуснали са проблема с неотварящата се врата при катастрофа, запалването на колата и изгорелия шофьор.
  • #26
    ИВО ( преди 4 години )
    Какви са тези поръчкови статии срещу Тесла постоянно??
  • #25
    ( преди 4 години )
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    Толкова безмислена и грешна статия... тези 20 точки 90% от тях даже не заслужват коментар. Граничат с лъжи доволно от тези 20 "причини". Напълно загубено време.
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Точно в тоя сайт ще повярвам на такава статия, ако със същата лекота се пишеше и срещу ВАГ коли.
  • #22
    до 26 ( преди 4 години )
    Добре убеди ме.Ще си купя Мерцедес когато имам 70-80 хил за автомобил :) Там няма нужда да влизам в менюто на автомобила за да изключа една камара функции които производителят е стартирал обаче на мен ми харчат батерията ;)
  • #21
    до 22 ( преди 4 години )
    Този е нормален случай има доста по фрапиращи.Разбираш ли аз съм прагматичен човек-не се вълнувам от модни тенденции нито от спиращо дъхът ускорение.Просто казвам,че автомобилът е ненадежден защото дори и производителят признава че пробегът зависи основно от климатичните условия и температурата.Преди 150-200 години когато са движели основно с карети,каляски каруци и файтони пробегът отново основно е зависил от температурата и климатичните условия..
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Страшни доводи са изкарани. Вярно чупи *** този текст.
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    #19 Много си зле и си фантазираш дори повече от автора, на този бълвоч. Как ги сметна, че от 50-60% батерия ще ти останат след 6-7 дни 5-10% електроенергия? Тесла Модел 3 в покой харчи 0,4% електроенергия на денонощие. Хайде смятай ги за седмица колко ще е! За да не включваш калкулатор ги закръгли на 1% на денонощие! Пак нещо не ти се вързват сметките! Така, че по-добре спри да се излагаш с подобни простотии!
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    Невероятни тъпотии! Съжалявам, че си изгубих времето да ги чета. Статията е подвеждаща и манипулираща, както и да го погледнеш.
fallback
Последни