IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota обнови популярен хибриден SUV

Подобренията по Corolla Cross засягат дизайна и технологиите

Това е един от най-продаваните хибридни SUV в Европа, като той е особено ценен заради неговата ефективност и вътрешно пространство. Сега Toyota Corolla Cross получава актуализация, която се фокусира върху дизайна, но има същата така технологичните подобрения и някои технически актуализации.


Toyota Corolla Cross (2025)


Промените във външния вид включват нова решетка на радиатора - пчелна пита, която също така позволява по-ефективно охлаждане на двигателя. Новите пълни LED фарове с AHS (Adaptive High Beam) технологията след това са свързани с нова светлинна лента.  В задната част открояват новите оптични групи с аеродинамични перки и логото "Corolla Cross". Външният вид е завършен от нови 18-цолови алуминиеви джанти.

Интериорът също е актуализиран. Централната конзола на Toyota е по-широка, с нов селектор на скоростни кутии, специално пространство за смартфона и преработени държачи на чаши. Има и най-новото поколение безжично зареждане, което сега е с 50% по-бързо за Android устройства.


Toyota Corolla Cross (2025)


Мултимедийната система Toyota Smart Connect е стандартна и включва 10,5-инчов сензорен екран с висока разделителна способност, обграден от напълно конфигурируема 12.3-инчов цифров приборен панел. При по-богатите версии има нов волан и отопляемите седалки, както и ново вътрешно осветление.

За да подобри акустичния комфорт, Toyota добавя звукопоглъщащи материали на покрива и в задната част. Най-високото ниво на оборудване получава трислоен шумоизолиращ панел, който значително намалява шума на двигателя.


Toyota Corolla Cross (2025)


Под капака на Corolla Cross остава петото поколение пълен хибриден двигател. Предлагат се два варианта - единият със 140 к.с., а другият - със 197 к.с. И двете версии комбинирани със задвижване на предните колела или, като опция, интелигентната система AWD-i.

Шасито получава малки подобрения на окачването, за да се подобри стабилността и комфорта при шофиране. Дебютира и режимът Snow Extra, предназначен да подобри сцеплението върху снежни повърхности. На версията GR Sport, която ще излезе през есента, е поставена 10 мм тапицерия, усилено окачване и кормилно управление с нови режим Sport Mode, което прави автомобила по-отзивчив.


Още снимки на обновения SUV - вижте в галерията:


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Хахохи ( преди 2 месеца )
    Комшията си купи такава миналата година и сега трябва да го е яд, че вече има обновен модел и няма.да е актуален. Хубавото е, че не ми харесва и корола и повдигната, и Тойота. Виж, при дъстъра нямам проблеми, 10г. няма да го пипнат външно.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    И тука ли дойде да мрънкаш за тоя скоростен лост? Проумей, че много хора не се интересуваме и впечатляваме от безсмислени светлинки и дрънкулки. Колелото е измислено преди хиляди години и си работи безотказно, така че няма какво да му се актуализира и модернизира. Затова я има и поговорката, "Щом работи, не пипай!". Ае, бегай при Тесла, където всичко е модерно и актуално... като бебешко пиано с електронни песнички и шарени светлинки.
  • #2
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 2 месеца )
    винаги съм резервиран...правиш актуализация, а оставяш копчетата за отопление на предните седалки и лоста за скоростите такива каквито са били преди 30 години...актуализация където почти нищо не е актуално...но е здраво и работи безотказно...типична японска работа...
  • #1
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    чак пък най-продавания в европа , като се има в предвид че нито съм го чувал нито съм го виждал пък не е като да не излизам от "село" , и по испания и по франция минавам , през германия се прибирам ...