IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

В кои страни най-трудно се взима книжка?

Австралийците се обучават 48 месеца, полагат по четири изпита

По принцип, получаването на шофьорска книжка, или СУМПС, както официално и сложно тя се нарича у нас, не е много трудно. Плащаш си за курс, изкарваш няколко часа кормуване, след това теоретичен и практичен изпит, и след няколко дни отиваш щастлив да си вземеш, дори да ти се наложи да почакаш няколко часа, заветния документ от КАТ. Възстановяването на шофьорски права също изисква само повторно полагане на изпити. В някои страни обаче, изискванията към бъдещите водачи за доста строги и взимането на книжка съвсем не е лесна работа. А и самото обучение предполага определени норми и изисквания към кандидатите. Ето кои са те.
  
  
Страните, където най-трудно се вади книжка (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Гошо ( преди 2 седмици )
    Германия позволяват от 16годишни да издържат изпитите, но до 18 годишни карат с наставник , само вътрешно, без да излизат извън страната. Както навсякъде в училищата учат отделен предмет пътна безопасност. Листовките са като в България, но по средата излиза видео с тестове за прогнозиране на опасности.В цял свят тества т кандидата с тестове за прогнозиране на опасности, без България. Тук нямат толкова акъл.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 2 седмици )
    Ще карат в България и от тук ще си взимат книжката много го правят вече така
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Полушофьор ( преди 2 седмици )
    Докато инструкторите не започнат да носят същата вина, каквато да понесе шофьор с под 5г от придобито свидетелство за управление на МПС, допуснал пътен инцидент, ще продължават да се люпят убийци, имали 500лв., да си купят книжката. Ние не искаме да пуснем водата въобще, не да откриваме сега закони. Има работещи закони във всяка нормална страна, без задни вратички. Тука така ни е изгодно.
  • #6
    8 rate up comment 2 rate down comment
    bg ( преди 9 месеца )
    финландците затова са най-добрите рали пилоти. От малки се учат да карат в непредвидени ситуации. акто се стъмни...половин година на фарове
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    На листовките в Германия можеш да имаш по няколко верни отговора. Може и всичките да са верни или грешни. Просто отвратителни листовки и много нелогични въпроси има, които просто трябва да се зубрят.А на кормуването късат за най малкото. Примерно не държиш през цялото време волана с 2 ръце.Имаш право да го пущаш само когато сменяш скоростите. Или пък предницата на колата е над стоп линия или настъпиш с някоя гума непрекъсната линия. Имам позната германка,която за 7-ми път я късат.Над 6000 е дала
  • #4
    4 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Еее хайде по3драви от сидни Ав$тралия, имам full licence и си карам автомтика доволно. Не ми гледайте книжката ами лайф стайла, къде мога да отида с колата и какво мога да видя и да си прекарам времето. Поздрави на Германията и всички изтърбушени държави. Казвам ви го от личен опит, направих началото на кариерата ми в западна европа преди GFC (инж. магистърче ИТ съм) и в момента е абсурдно да сравняваш лайф стайла в "развитите" европейски държави с този в Ав$тралия. По3драви
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Хахаха в Германия 1000 евро кОрса никога не е бил. 2300 евро е най-евтиното, но никога няма да се разминеш с толкова. Материали, помагала, такси и т.н. И ги смяташ минимум 2500 евро. Задължително ще те накарат и няколко допълнителни часа да вземеш. Часовете са от 65 евро за 45 мин.Така че в най-добрия случай си приготвяш 2500-3000 евро и се молиш да не те скъсат,че всяко ново явяване е около 300 евро.И много трудно се взема в Германия. Листовките са отвратителни,а шофирането за най-малкото късат
  • #2
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    тя книжката не кара така че вземаш назаем 1 000 лв отиваш в някоя автокъща избираш едно беенвенце ноф фнос 8 собственик взимаш и караш и си първи на селу даже регистрация от кат не ти трябва
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    За инфо - в Германия непълнолетен няма право на кредит / заем. Курса е доста на 1000Е, и общо взето се плаща от родителите (като подарък за завършването, което е на 18-19г). Теорията се плаща накуп, а след това за всеки час практика. Да не говорим, че докато не вземе теорията, колата може само да я чисти. И не зависи само от инструктура, а има мин брой часове които да кара (40ч * 45мин) . Това включва дори "нощно" (не фарове). И 2г пробация Сверявайте си малко информацията, преди да пишет ...