IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Една беда никога не идва сама - Infiniti понесе удар и у дома

Продажбите на марката на най-важния пазар се сринаха наполовина

Една беда никога не идва сама - Infiniti понесе удар и у дома

Марката Infiniti обяви, че се изтегля от пазарите в Европа и Австралия, за да се съсредточи върху тези в Китай и САЩ. Този ход обаче, поне засега е неуспешен, тъй като на основния пазар за команията - този в Щатите, положението изглежда катастрофално, съобщава Car and Driver.

Годишните продажби в Китай така и не могат да достигнат границата от 30 000 бройки, като непрекъснато падат. В САЩ най-успешната година за Infiniti беше 2017 г., когато марката завърши с реализирани 153 415 нови коли. През следващата 2018 г. резултатът беше подобен - 149 280 автомобила, но през тази нещата се развиват много лошо за премиум-бранда.

За първите 9 месеца Infiniti е продала 87 934 нови коли, което е спад с 16,5%, а само за септември нещата са наистина катастрофални - 7031 автомобила, което е с 43,9% по-малко от същия месец на 2018 г. Намалението е отчита при всички модели на марката, с изключение на флагманския всъдеход QX80, който през тази година е увеличил продажбите си с 6,2% - до 14 203 бройки.

В американския премиум-сегмент по-малко от Infiniti от директните конкуренти продават единствено Lincoln (78 752), Volvo (77 425), Jaguar (22 432) и Genesis (14 910), но при всички тях се отчита положителна динамика - съответно +4,6%, +4,4%, +7,1% и +67,4%. А Lexus, с който марката Infiniti стъпи едновременно в Щатите през 1989 г., за 9 месеца е продал 209 551 автомобила (-1,9%). При Acura - премиум марката на Honda, резултатът е 112 813 (-1,5%), докато лидер в сегмента е Mercedes-Benz – 248 766 (-0,7%).

Снимка: Infiniti

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 месец )
    В БГ няма какво да си купиш от Инфинити. Най-интересният им модел QX50 все още няма цена, Q/QX30 е пред спиране, Q50 е най-лошият им модел а QX60 е с разход правен за американският пазар където бензина е 0.60$ но не е много мощен. Не е чудно че са го закъсали. 400 к.с. двигателя им го слагат само на Q50/Q60, и на нито един СУВ (не е ясно защо). В случая германците предлагат много по-голям избор в клас (е и цените са им доста по-силни). Трябва да си им страшен фен, че да си купиш Инфинити ...
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Немците предлагат по-комфортна возия при по-добра стабилност. Немците не се циганят със CVT. Немците предлагат по-богата двигателна гама. Немците предлагат по-качествен интериор срещу неголяма разлика в цената. Немците предлагат инфотейнмънт и мултимедия, които са на светлинни години напред. Немците имат достатъчно добра издържливост.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    fermera ( преди 1 месец )
    Скоро решенията на мениджмънта на Инфо и ти ще се изучава в учебниците.Мато пример за некадърност. Всичко започна през 2014г. Със смяната на имената.Дори получих имейл затова че напускат Европа за да се концентрират върху перспективните пазари в северна Америка и Китай.Попах ги докога.Не ми отговориха,но вече знам.Дори верни фенове на марката няма какво да си купим мот тях.Добре че правят здрави коли и на 350 к километра си вървят.
  • #4
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Цоньо ( преди 1 месец )
    Най-безмислената марка. Какво предлага за да си купиш тяхна кола? Бърза ли е, комфортна ли е, здрава ли е?
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    В задаващия се преход на автомобилостроенето Япония я очакват двуцифрени спадове в производството.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ефектът на Тесла.
  • #1
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Как така, японските 'премиум' брандове са най-хубавите.