fallback

BMW откри дефект при... Toyota Supra

Седем бройки от японската спортна кола ще бъдат бракувани заради предпазни колани

Сервизните акции са често срещана практика в автомобилната индустрия, като по принцип те се обявяват от производителя на модела, при който е открит дефект. За първи път обаче нещата не се развиват така - проблем при Toyota Supra беше открит от BMW.

Всъщност, сервизната акция е обявена съвместно от баварския концерн и Националната аддиминистрация за безопасност на движението в САЩ. Тя ще засегне 7 (седем) бройки от Toyota Supra, при които е открит проблем със закрепване на предпазните колани. Оказва се, че при катастрофа те няма да изпълнят предназначението си и дори могат да навредят на возещите се в автомобила.

По данни на Motor1, и седемте бройки вече са предадени на техните купувачи, които са уведомени за дефекта и са поканени да посетят сервизните центрове. Ако проблемът бъде потвърден, то клиентите ще получат нови автомобили, тъй като няма как да бъде подменен дефектния детайл.

По-любопитното в случая е, защо BMW обявява сервизната акция, а не Toyota. От японската компания изпратиха писмо до Motor1, в което обясниха, че Supra и нейният близнак BMW Z4 се произвеждат в завода на компанията Magna Steyr в австрийския град Грац и за баварците е по-лесно да реагират в подобна ситуация.

Снимки: Toyota

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Нищо чудно проблемът да е направен умишлено. Няма как 2 еднакви коли с различни емблеми, едната да има проблеми, а другата не, при условие, че се произвеждат на едно и също място от едни и същи хора на една и съща поточна линия. По този начин БМВ отстраняват съперника Тойота от играта, защото виждат, че Супра е по-рафинираният, по-бърз и по-евтин модел и хората го предпочитат. Хората, които са фенове на БМВ, а не на Тойота, защото никой фен на японската марка не би си взел брандирана немска кола
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Как само подло ги подхлъзват немците. В един завод ги правят на една поточна линия, но видите ли само Суприте били дефектни и то само 7 бройки и не кой да е, а БМВ обявява сервизната акция за тези 7 бр., а не Тойота. Немците с техните подли игрички пак подливат водица. Вместо като партньори да се обадят на Тойота и да им кажат, че има проблем, то те си оправят проблема на техните ко-чини и пускат новината за проблем само в Тойотите и заради един кола нямало как да бъдат оправени. Смяяях!
  • #6
    . ( преди 5 години )
    Олеее... Тойотите значи освен, че са безумно грозни ече стават и трошляци като немските кочини. Началото на края!
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Ми що ги купувате тия Тойоти тогава? Купете си Дайхатцу. Или ПС4
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    И можем да до добавим Тойота ГТ86 която всъщност е Субару и неясно с кой производител второ поколение. Бъдещите МР2 и Селика - вероятно ребрандирани Мазди. Пак поне са с японски производители. То Тойота май само хибриди изцяло собствено производство прави при масовите автомобили
  • #3
    Авто фен ( преди 5 години )
    За тая "супра" отговорност носи Акио Тойода -шефът на Тойота, който е състезател и обича спортните коли, но обича и да спестява разходи и затова кара тойота феновете да карат бмв с емблема Тойота! Това е направо престъпно като имаш легендарни Тойота Супра да продаваш на хората днес това бмв. Другото - спряха Toyota Hiace за Европа и като Toyota Proace продават Пежо! Като добавим и Toyota Aygo,която я произвеждат с французите в общ завод в Чехия малко попрекалиха.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    В тази нова "Супра" няма нито една част която да е разработена и произведена в Япония. А във оригиналната Супра 100% от частите бяха разработени и произведени в Япония. Двигателя беше съвместна разработка на Тойота и Ямаха.И затова сега една оригинална запазена Супра от 1993-2002г. сега струва повече от новия модел 2019г.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Защото тая супра си е 100% БМВ, затова.
fallback
Последни