fallback

BMW откри дефект при... Toyota Supra

Седем бройки от японската спортна кола ще бъдат бракувани заради предпазни колани

Сервизните акции са често срещана практика в автомобилната индустрия, като по принцип те се обявяват от производителя на модела, при който е открит дефект. За първи път обаче нещата не се развиват така - проблем при Toyota Supra беше открит от BMW.

Всъщност, сервизната акция е обявена съвместно от баварския концерн и Националната аддиминистрация за безопасност на движението в САЩ. Тя ще засегне 7 (седем) бройки от Toyota Supra, при които е открит проблем със закрепване на предпазните колани. Оказва се, че при катастрофа те няма да изпълнят предназначението си и дори могат да навредят на возещите се в автомобила.

По данни на Motor1, и седемте бройки вече са предадени на техните купувачи, които са уведомени за дефекта и са поканени да посетят сервизните центрове. Ако проблемът бъде потвърден, то клиентите ще получат нови автомобили, тъй като няма как да бъде подменен дефектния детайл.

По-любопитното в случая е, защо BMW обявява сервизната акция, а не Toyota. От японската компания изпратиха писмо до Motor1, в което обясниха, че Supra и нейният близнак BMW Z4 се произвеждат в завода на компанията Magna Steyr в австрийския град Грац и за баварците е по-лесно да реагират в подобна ситуация.

Снимки: Toyota

fallback
  • #18
    пропов ( преди 4 години )
    Абе какви смешници коментират тук!? Хората мечтаят от деца за БМВ, Ауди, Мерцедес. После гонят стандарт на живот, който да им позволи да имат такива коли. Някой даже толкова ги искат, че без да имат доходите, успяват да седнат в мечатаната кола. И се радват на живота. И после този човек да го върнеш на ширпотреба от рода на Тойотка... това е унижение. Аз лично го преживях това. Трябваше да пестя, минах от 20 год. БМВ на почти нова Мазда 6 бъкана с екстри. Ми искам си БМВто. Жена ми и децата също
  • #17
    Онзи ( преди 5 години )
    И кога точно немските са били все на първите места? Възможно е ако е класация за немски автомобили ама ако погледнем на световно ниво, рядко нещо различно от лексус или Тойота е на първи място!
  • #16
    Момичето с БМВ-то ( преди 5 години )
    Само да кажа,че Германия е една от страните с най-добрата икономика в света и заводите са им най-добрите вече колко години са на пазара номер 1 било то за Ауди, Мерцедес или БМВ
  • #15
    Към #15 ( преди 5 години )
    Не просто има разлика като например да кажеш vw polo 8 генерация или голф 8ма.Едно и също шаси и малко по дълго купе но голяма разлика в цената. Плус това може разликата да не е интериорна а в екстериора
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    Така, че Супра бие по всички показатели събратя си БМВ. Дори самите немци в Германия се усещат как собствените им марки ги цакат. уж донорът е БМВ и трябва да е по-евтино и по-добро, а не е. Някой ще кажат, че сигурно БМВ е с по-добри материали. Не! Самите немци казват(журналистите от АМС), че интериора на двете коли е на много високо ниво и качеството на материалите е отлично и при двете без да има някаква разлика. Аначи излиза, че БМВ са си сложили огромна надценка и цакат клиентит си за нищо.
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    Чета немските автомобилни форуми и там повечето хора не виждат причина защо да си купуват БМВ, като могат да си купят по-евтината Супра, която не само е по-евтина, но и по-лека с по-добри характеристики с повече обем, място в купето, по-голям багажник и с цели 70 кг по-голяма товароносимост. Дори традиционното подкрепящо немските коли, немско списание АМС дава негативни оценки на баварците които отстъпват по абсолютно всичко. Единственото нещо, което е на кантар е музикалната система на двете.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Във форума на Тойота е пълно с бивши и настоящи БеЕнВеисти. Настоящи по принуда, защото не могат да си продадат немската ко-чи-на. Нито се търсят, нито някой ги иска, а пазарът е заринат. Заринат е защото всеки гледа да се отърве от проблемният немски кош. познай защо японските коли държат цена, а немските се обезценяват най-бързо! Дори тук в тази пронемска медия имаше статии и статистики по въпроса кои коли се обезценяват най-бързо. Немските са и за всеки мислещ човек е ясно защо.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност последните години се получи объркване между стратегията на Toyota и очакванията на феновете. Toyota реши да качи някой модели във премиум сегмента а други да ги направи ширпотреба от която да вади по големи печалби.Истинския наследник на Supra всъщност е Lexus LC500. Но това остана неразбрано от много фенове. После объркването стана още по голямо като изкараха ребрандираното BMW със името Supra.Истината е че ако искате да карате истинска оригинална Toyota трябва да си купите Lexus ...
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Забогателите фенове на Тойота минават на Лексус, а не на немски талиги. Няма човек качил се на японска кола да се върне на немска, освен, ако не е мазохист!
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    бедни рожби с компютърен поглед сте вие...
fallback
Последни