IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Музеят на Mercedes-Benz продава S-Class от 1982 г.

Автомобилът е в перфектно състояние и има 12-месечна гаранция

Музеят на Mercedes-Benz продава S-Class от 1982 г.

Музеят на Mercedes-Benz в Щутгарт е готов да се раздели с един от своите експонати - S-Class, която е произведена през 1982 г. и е в идеално състояние.
Автомобилът е оценен на 47 890 евро, като за тази сума в Германия може да се купи чисто нов Mercedes-Benz E-Class. Цената включва пълен набор документи, проверка на техническото състояние и 12-месечна гаранция.

Експонатът във версия 280 SE е оборудван с 2,8-литров редови инжекторен двигател с 6 цилиндъра, развиващ 185 к.с. Моторът се съчетава с 4-степенна механична скоростна кутия, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 10 секунди и развиване на максимална скорост от 210 км/ч.

Mercedes-Benz S-Class (1982)

Автомобилът е в цвят металик Silver Distel, като има кожен салон във фирмения оттенък Leder Siena. Оборудването включва подгряване на седалките, климатик, люк с електричеко управление и централно заключване.

Mercedes-Benz S-Class (1982)

През 1982 г. колата е била купена от клиенти от остров Мадейра (Португалия) и затова лакът и боята са се запазили в идеално състояние. За 37 години седанът е изминал 35 000 км, като след това специалсите от музея на Mercedes-Benz са му провели пълно техническо обслужване и са сменили някои детайли. Купувачът ще получи сервизна книжка, оригинално ръководство за експлоатация и комплект инструменти.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Mercedes-Benz

 

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    *има ли мини и микрованчета, има ли сувчета, сувове и сувища? Мерцедес стана една конвенционална, изпълваща всички ниши, масова марка, но от ПРЕМИУМ сегмента. Ако имаш представа от маркетинг и пазари, трябва да знаеш какво значи премиум... Преди мерцедес не беше премиум. Мерцедес си беше... Мерцедес. Така че, много предпочитам "некъв" мерцедес от миналия век пред сегашните зали за електронни игри на колела, дето имиджът се изразява в дължината на диагонала на тъчскрийна
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    "некви мерцедеси от миналия век" - ти на колко годинки си, мой'то момче? Мерцедесите от миналия век носят цялата слава и имидж на тази марка. Защото, със сигурност, мерцедисите от този век, изключая всякакви мега-турбо-компресор-амг-премиум-с кожа от сьомга и т.н. варианти са бледо копие на мерцедсите от миналия век. Да, 6,3 и 6,5 двигателите са супер, но мерцедес не беше само двигател. Сега има ли предно предаване, има ли субкомпактни модели, има ли двигатели 1,3 и 1,5, има ли мини и
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Как така ще я продадат на тази цена без търг?! Сигурен съм, че ще има много кандидати да я купят и то на по-висока стойност от обявеното. В Германия и не само има много ценители на тези класики и дават много пари за запазени екземпляри. А щом е била в музея на Мерцедес със сигурност цената би трябвало да бъде по-висока, защото е гарантирано всичко, че е оригинално и е поддържана точно както трябва да бъде. Много красива стара кола на която цената ще расте. Добра инвестиция за всеки колекционер.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 5 години )
    Купувам
  • #8
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    вярно е че сегашните коли са с намален жизнен цикъл, но да се превъзнасяме с некви мерцедеси от миналия век, айде няма нужда. И сега колите изкарват по поне 10г и 300 000км, на който му тялбва повече - еми ще си вземе нова.. егати и мисленето - да си купя кола и да ми е доживот. Па даже да ме погребат с нея :D
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    #7 вземи та научи да пишеш първо, пък после гарантирай на този и на онзи...
  • #6
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Nikolay ( преди 5 години )
    Do gospodin Panov,Ne vsichko vav tozi jivot e novo i laskavo... Tozi Mercedes S-class proizvedet 1982 vav tozi mu vid e edno izkluchitelno biju... Kogata ot koiato sa napraveni sedalkite mu e iztenska koga kakto i lamarinite po nego, garantiram ti che takava izrabotka vav savremennite avtomobili ne bih te namerili nikade!!!
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Старата школа ( преди 5 години )
    Господин Панов,тази кола е за ценители и има колекцинерска стойност и не длъжен всеки да я харесва,защото все пак това е първата марка автомобил.
  • #4
    0 rate up comment 12 rate down comment
    Panov ( преди 5 години )
    Документите какво ги набиват в очите, да се качиш да се возиш на тях ли? Доколкото помня колите през 1982, че и преди това отдавна имаха 5-та скорост. А към тази ръжда трябва да добавят и една цистерна, че с тия 4 скорости, 2.8и... старият ми СХ, същото поколение коли, с 2.2 бензин на карбуратор прави за 9 секунди 100, при макс. скорост 190, има сила и за още нагоре. И има доооста повече екстри. Не виждам абсолютно никаква причина този скрап обаче да струва толкова пари. Инструментите може би?
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Слагаш му гасчица и...заспива