fallback

Електрическото BMW 7-Series ще промени индустрията

Топ-версията на седана ще бъде най-мощният модел на марката

Германският производител BMW смята да нанесе съкрушителен удар на всички конкуренти в сегмента на електрическите автомобили. Това ще стане с излизането на новото поколение на флагмана 7-Series, което ще получи версия само на ток.

По информация на BMW Blog, топ-версията на бъдещата "седмица" ще бъде оборудвана с батерия с капацитет 120 кВт/ч. Това е доста впечатляващ показател, тъй като при показаното наскоро Porsche Taycan той е 93,3 кВт/ч. Мощността на електромоторите при седана на BMW в този вариант ще е 680 к.с., а пробегът с едно зареждане - 600 км. Съответно, това ще е и най-мощното серийно BMW в историята на марката.

Баварците ще предложат и базова версия на електрическата 7-Series, която ще развива 500 к.с, а пробегът ще е около 480 км. Батерията в този случай ще има мощност от 100 кВт/ч. И двете модификации ще имат система за задвижване на четирите колела с гъвкав контрол на тягата на всяка ос. Както и Taycan, така и бъдещото i7 (по-мощната версия ще се казва i7S) ще може да се зарежда от станция с напрежение 800 волта.

Дебютът на следващото поколение на BMW 7-Series ще е през 2021 г., така че дотогава големите конкуренти в сегмента ще имат време да измислят нещо по-впечатляващо.

Снимка: BMW

fallback
  • #5
    Тролейчета ( преди 5 години )
    Немците тръгват по пътя на руснаците-само оповестяват а на пътя ги няма.За сега са само Тесла и Полестар.Чакаме и останалите но кога?(Дизела е чао)
  • #4
    expert ( преди 5 години )
    Нищо няма да промени. Само ще докаже колко калпави са все още електричките.
  • #3
    Абе ( преди 5 години )
    500 км пробег ама по идеално равен път по нанадолнище с попътен вятър и жена шофьор 50 кг без багаж в колата и без никакви резки маневри.Знаем го пробега на електрокарите особено пре зимата.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    #1 Вие ту кухата кратуна на теб! Покажи ми един хибрид на Тойота на която да и вие CVT-то! Няма такава! Шумът е от двигателя, който е по цикъла на Аткинсън и който във високи обороти е шумен. Всички двигатели по този цикъл са така, но това е когато си подал пълна газ. При нормално каране двигателят е изключително тих и безшумен, но няма как да го знаеш, като не си се качвал на хибрид. А, като ти са слаби 120 к.с си вземи Лексус бе дженди! Там конете са няколко пъти повече и двигател не се чува!
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Коя индустрия ще промени? Немската ли? Защото световната няма как да стане. И защо отново ЩЕ?! Хайде да го направят и тогава да се хвалят, а не както ВАГ непрекъснато вадят убийци на Тесла и винаги при тях е ЩЕ. Още не изкарали единият убиец и пишат за втори, че и за трети. Ама вече от немски партенки и простотии. A и като гледам батерията и пробега, енергийно няма да бъде никак ефективно. И само как подло и мазно го сравняват само с Трошето все едно това са само електричките на света...
fallback
Последни