IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новата Mazda CX-30 ще има и версия на ток

Електрическият кросоувър дебютира на автосалона в Токио през октомври

Новата Mazda CX-30 ще има и версия на ток

Проектът за електрически автомобил на Mazda в момента има статут на прототип, който преминава тестова програма в каросерията на кросоувъра CX-30, съобщава Automotive News. Твърди се, че Mazda e-TPV (Electric Test Prototype Vehicle) е оборудван с електромотор с мощност 150 конски сили и сравнително компактна батерия с капацитет от 35,5 кВтч.

Mazda e-TPV

Най-вероятно производствената версия на електромобила ще се превърне в малък кросоувър: Mazda смята да изпробва лоялността на клиентите в сегмента на KIA Niro, например. Вярно е, че не се знае кога точно електрическият автомобил ще излезе на пазара, но вече се съобщава, че в една от версиите серийният кросоувър ще бъде оборудвано с бензинов "удължител" - малък ДВГ, който може да генерира електричество за увеличаване на пробега.

Mazda e-TPV

Твърди се, че електрическият автомобил ще бъде напълно нов модел на Mazda, а не "зелена" версия на някои от съществуващите. Той ще дебютира на изложението в Токио следващия месец, но източниците не уточняват в какво качество - като концепция или като автомобил, готова за поточната линия.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    За такива големи коли като твоята, само трилитров дизел карай и друго не гледай. Само гледай да е с автоматична кутия, нещо ZF с 8ск. или 9G tronic, да не е робот с два съединителя. За сега и за БГ най-вече, това си остава най-доброто решение за по-големи коли. Фен съм на електрички, ама ще почакат.
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Трилитров дизел с 280к.с. имах предвид, не знам какво става с числата на клавиатурата ми.
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    12,5л. имах предвид за разхода
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Миналата година на тест драйв карах Лексус РХ 450, борд компютъра показа разход от 123,5л. на 100км. нищо общо с разхода от 6,5л. в който ни уверяваха от Тойота. Точно толкова харчи трилитров дизел с 190к.с., само че върви два пъти повече от хибрида на Лексус. За това не вярвам на хибриди и в крайна сметка си взех немска премиум марка с трилитров дизел, въпреки че първо бях надъхан на хибрид, но след като пробвах двата автомобила, това желание се изпари.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Харчи 5 извънградско и 6.5 градско. Кой дизелов двигател 180 коня харчи по-малко. Да не говорим, че такъв бензинов двигател няма. Единствено хибрид може да постигне такива резултати. Англичаните от Аутоекспрес казват, че двигателя е с доста задържан потенциал и те първа ще се види какво още може тази система.
  • #7
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Явно не си гледал добре. Моторът нито върви колкото дизелов, нито харчи колкото такъв. При това е много далеч и от двете.
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма стъклен покрив. Това в момента продава сув-овете
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Да чел съм и съм гледал ревюта. Питам #1 от къде я взе тази информация, че харчел и вървял като стара атмосферка, дори пише, че нямало нито едно положително мнение. Казаха, че ще направят бензинов мотор, който ще гори и върви колкото дизелов и го направиха. Написаното е пълно с глупости и ми е интересно, от къде си ги измисля ?
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Моторът вече излезе в 3 и в CX-30. Всеобщото заключение е, че се държи като атмосфетен, какъвто всъщност е; че има малко по-висок въртящ момент от бензинов атмосферен, но разликата не е съществена; че върви, но трябва да се вкара във високите обороти, където преминава на обикновено палене със свещи и не пести гориво. Съобщават, че гори много повече от дизел с аналогични динамични характеристики и практически колкото турбо бензин. Никой не се наема да го препоръча с чисто сърце.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Прост, Ален Прост ( преди 1 месец )
    Има доста из британските Car Magazine, AutoExpress… Онзивите са, че икономичността на двулитров X не е много по-голяма от двулитров G, но има доста по-добра мощност и въртящ момент. Общо взето усещането било като да караш по-голям атмосферен двигател. А Мазда не са казвали, че няма да правят електрически автомобили. Все пак имат съвместен проект с Тойота.