fallback

Двулитров Volkswagen Golf подобри рекорда за мощност на Mercedes-AMG

Германско тунинг-ателие "напомпа" хечбека GTI TCR до 450 конски сили

Експертите от ателието B&B Automobile Technik успяха да увеличат мощността на хот-хеча Volkswagen Golf GTI TCR до 450 к.с., като по този начин автомобилът превъзхожда най-мощния сериен модел с 2,0-литров мотор с 4 цилиндъра - Mercedes-AМG A45.

Като цяло B&B Automobile Technik предлага 4 различни варианта на форсировка на 2,0-литровия мотор на Volkswagen Golf GTI TCR. На първото ниво мощността скача от стандартните за модела 290 к.с. и 370 Нм до 340 и 450 Нм. Цената на тази доработка е 1498 евро.

Следващите два варианта вече предлагат 360 к.с. (470 Нм) и 400 к.с. и 520 Нм, като това ще струва на клиентите съответно 3950 и 7950 евро. При топ-версията двигателят вече развива 450 к.с. и 580 Нм, като цената е 12 950 евро. В нея влиза и усилване на 7-степенната роботизирана скоростна кутия  DSG.

Увеличението на мощността е постигнато със смяна на турбината, поставяне на по-производителен интеркулер, на спортна изпускателна системи и на нов катализатор. Препрограмиран е и блокът за управление на мотора.

Ателието предлага още снижено окачване за 298 евро или пълна модернизация на ходовата част със замяна на основните елементи със спортни. Това вече струва 1898 евро. Още 3298 евро излизат спортните джанти B&B с 20-цолови джанти и спортни гуми с размер 235/30 R20.

Инженерите на B&B Automobile Technik твърдят, че при най-мощния вариант с 450 к.с. ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди. За сравнение, най-мощният сериен модел в света с 4-цилинров мотор - Mercedes-AMG A 45 S, който има 421 к.с., прави същото за 4,0 секунди. Golf-ът обаче е с предно предаване, докато хечбекът на AMG разчита на фирмената система за задвижване на четирите колела 4Matic+.

Снимки: B&B Automobile Technik

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Интересно, че по темата не се споменава никога Mitsubishi Lancer EVO 10 FQ440 MR, което е 2000сс и 440 кс
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    И 1000 коня + 1 магаре зад волана да го направят е все тая! Каруцата си остава такава независимо мощността. И ми е много интересно колко км ще издържа мотора след тунинга, защото в стандартната версия без тунинг не е много читав, а след тунинга не ми се мисли. Със сигурност 5 л.туба с масло ще трябва да има в багажника, както го тестват редакторите от АБ. А с ангренажната верига какво правим, като вземе да се разпъва, прескача и къса? За ДСГ-то няма да говорим. То си е консуматив и без това...
fallback
Последни