fallback

Двулитров Volkswagen Golf подобри рекорда за мощност на Mercedes-AMG

Германско тунинг-ателие "напомпа" хечбека GTI TCR до 450 конски сили

Експертите от ателието B&B Automobile Technik успяха да увеличат мощността на хот-хеча Volkswagen Golf GTI TCR до 450 к.с., като по този начин автомобилът превъзхожда най-мощния сериен модел с 2,0-литров мотор с 4 цилиндъра - Mercedes-AМG A45.

Като цяло B&B Automobile Technik предлага 4 различни варианта на форсировка на 2,0-литровия мотор на Volkswagen Golf GTI TCR. На първото ниво мощността скача от стандартните за модела 290 к.с. и 370 Нм до 340 и 450 Нм. Цената на тази доработка е 1498 евро.

Следващите два варианта вече предлагат 360 к.с. (470 Нм) и 400 к.с. и 520 Нм, като това ще струва на клиентите съответно 3950 и 7950 евро. При топ-версията двигателят вече развива 450 к.с. и 580 Нм, като цената е 12 950 евро. В нея влиза и усилване на 7-степенната роботизирана скоростна кутия  DSG.

Увеличението на мощността е постигнато със смяна на турбината, поставяне на по-производителен интеркулер, на спортна изпускателна системи и на нов катализатор. Препрограмиран е и блокът за управление на мотора.

Ателието предлага още снижено окачване за 298 евро или пълна модернизация на ходовата част със замяна на основните елементи със спортни. Това вече струва 1898 евро. Още 3298 евро излизат спортните джанти B&B с 20-цолови джанти и спортни гуми с размер 235/30 R20.

Инженерите на B&B Automobile Technik твърдят, че при най-мощния вариант с 450 к.с. ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,5 секунди. За сравнение, най-мощният сериен модел в света с 4-цилинров мотор - Mercedes-AMG A 45 S, който има 421 к.с., прави същото за 4,0 секунди. Golf-ът обаче е с предно предаване, докато хечбекът на AMG разчита на фирмената система за задвижване на четирите колела 4Matic+.

Снимки: B&B Automobile Technik

fallback
  • #12
    До #13 ( преди 4 години )
    Явно не знаеш много за автомобилите и кое какво е .... как може да ме питаш, защо сравнявам Голф с Корола ? Ами да, в един клас са и това са най-продавените автомобили в клас C. И за какви екстри и двигатели говориш, че Корола не можела да предложи, а Голфа предлагал ?.... изумен съм от въпросите ти, при положение че Голф дори не може да предложи хибриден двигател ?
  • #11
    Цугцванг ( преди 4 години )
    Хех, европееца бил глезен! Това някакъв виц ли е? Европеецът е ***! Само *** може да си мисли че тракащ канцерогенен дизел може да бъде "премиум".
  • #10
    онзи ( преди 4 години )
    Който веднъж се е качил на японска кола рядко се връща на европейска....Особенно на Vag....Трябва да е нещо бахав или да има пари в излишък.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    До #10 ,уповаваш се на стара слава, след 2012-а са зле.Продават се вярно е,Германеца винаги ще го купува.За миналата година от 700 000 продадени Голф, половината са продадени в Германия, останалите са за Европа и целия свят. За сравнение, продажбите на Корола 1.1млн. бройки, от които по-малко от 100К са продаени в Япония, останалите 1млн. са за целия свят. Ето това е статистика, на коята можеш да се довериш и да забравиш, поне за малко че си в Европа и трябва да слушаш какво Германеца си купува.
  • #8
    Golf-R ( преди 4 години )
    Много ги разбитата ей,те щото другите марки изкарват само перфектни автомобили. Голфа си е супер аз пък мога да кажа от личен опит.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Ще друса я! То обикновените голфчета ти разбиват камъните в бъбреците, а това с втвърденото спортно окачване ще ти смъква и пломбите от зъбите от друсане! Успокояващото е, че повечето време ще е в бокса за ремонти, отколкото на пътя. Така, че споко! Друсането ще е най-малкият проблем.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    А лъжливо софтуерче сложили ли са му? Защото то е част от VW experience-a :)
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    ЩЕ ДРУСА!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 Говориш на бивш собственик на Гоуфове ве смешен! Май ти не си наясно с нещата! Просто няма такива трошки! Разбрах го по трудния начин, но все пак го разбрах. А ти сигурно си бавно развиващ се щом още не си. Ама то може книжка още да нямаш и да вярваш на батковците дето ти говорят колко яка машина е тва Гоуфа. И понеже си тАпо парче и няма да разбереш от дума, пусни си в търсачката Golf се провали в продължителния ни тест и чети! Има още много тестове и статии, доказващи, че това е к0чина.
  • #3
    had ( преди 4 години )
    #1 Ти в Голф качвал ли си се, бе ***, въобще не си наясно с нещата, виждал си някоя пернишка тройка 60 коня и за теб това е Голф... Бива ли да сте толкова прости, бе, как се прави държава с такива пундеци!
fallback
Последни