IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-бързата кола в света все пак става сериен модел

Новата версия на Bugatti Chiron ще се казва Super Sport 300+

Най-бързата кола в света все пак става сериен модел

Подобряването на световния рекорд за скорост от Bugatti предизвика доста спорове и полемики, като основният проблем беше, че използваният от компанията автомобил не е сериен и е направен специално за подобно постижение - над 490 км/ч. Сега този аргумент отпада, защото хиперколата ще се появи в серийно производство, съобщава Motor1.

На специално мероприятие в Мюлсхайм, където са разположени централата и заводът на Bugatti, бяха обявени цените и името на модела. Президентът на компанията Стефан Винкелман съобщи на присъстващите, че Bugatti ще произведе 30 бройки по образец на рекордния прототип. Хиперколата ще се казва Chiron Super Sport 300+, като цифровият индекс ще напомня за максималната скорост, която е постигната - над 300 мили в час. 

Bugatt Chiron Super Sport 300+

Цената на всяка от колите ще бъде 3,5 млн. евро, като под капака ще бъде разположен форсираният до 1600 к.с. двигател W16. За автомобила ще се предлагат специални лети джанти, разработени за постигането на максималната скорост, както и допълнителни аеродинамични елементи.

Както е известно, машината, която разви над 490 км/ч, получи удължена задна част н различна конфигурация на изпускателна система, огромен дифузьор, преработена предна броня, модернизирана система за въздушно охлаждане на двигателя, както и още някои подобрения.


Още снимки от представянето на модела - вижте в галерията.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Макарон ( преди 4 години )
    Това е ***, която заслужава уважение.
  • #6
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До коментар 3: Споко, Вейрона не се продаваше 10 години 100 бройки, само серийния Вейрон с 1001к.с. се продаде в над 300 бройки а отделно имаше супер спорт с 1200к.с. и едишън версии и бройката е към 500 броя. А защо 10г. просто капацитета на завода е 30 коли годишно. Това да не ти е умряла Корола на конвейр по 1000 коли дневно. Виж Японците още не могат да си продадът бройките на Лексус ЛФА, въпреки че от години не се произвежда.
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    До коментари 4,3,2 и ( преди 4 години )
    Вие какви се явявате? Троладжии!От всичките простотии дето изписахте само на едно ме навежда мисълта. Че сте едни завидливи тролски мушици, които се опитват да изпъкнат с простотията си, която мислят че всъщност е аналитична мисъл... Медейте тъй, занимавайте се с нещамот които рабирате и можете да асимилирате.
  • #4
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    проблема на бугати е че тръгна в друга плоскост за което не е пригоденода бие рекорди за скорост с това купе е невъзможносамата форма на купето е ретро и каквото и да правиш ауродинамичните натоварвания и загуби са колосалниако ползват само платформата и прекроят аеродинамиката и ползват активно като астон мартин и ламборгини ще са недостижими но това означава да скъсат с традициите на дизайна на бугати
  • #3
    1 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре е че са само 30 бр., които ще произведат, че да могат да успеят да ги продадат за 10 г. понеже нали помните Вейрона как го продаваха 10 години 100 броя, колко пъти му намаляваха цената и т.н. врътки и непрекъснато ни заливаха с п0мията колко як, бърз, хипер, страхотен и какъв ли не бил. Толупа обаче си остава толуп, ако ще и над 500 км/ч да вдига. И ми е интересно кой и къде от бъдещите собственици ще вдига подобни скорости, които са само на хартия разбира се. Пошла реклама и нищо повече.
  • #2
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Тодор Живков ( преди 4 години )
    Така, и хайде сега като стане серийна пак да подобри рекорда, че като я гледам отвътре е на тръби и ламарини .. така и ладата може да вдигне 500 км/ч. ВАГаджиите винаги са били измамници и лъжци, и не могат да преживеят че една малка компанийка от Швеция им *** мамата на милиардите вложени за един уникално грозен и неприложим дръгел. Само пишкомерци си го купуват, за да покажат, че поради липса на *** имат бугати ..а за 3.5 млн. евро можеш да си направиш *** *** :)))
  • #1
    3 rate up comment 11 rate down comment
    ГТР ( преди 4 години )
    Над 490 не е 500.Слаба реклама вагенджии видях как при 490.5 трепери колата като Лада.Слаба аеродинамика.Немски смешници.