Няколко собственици на електромобили Tesla разказаха в Twitter аналогични история - заради отказ на мобилното приложение вратите на техните коли са останали блокирани и те не са могли да ги отворят. Масови жалби заради нефункциониращата система се появиха и на сайта Downdetector.com, който събира информация за работата на различните служби.
Първият съобщения за бъг в системата са фиксирани в САЩ в 4,30 часа сутринта. Един от собствениците написа в Twitter, че службата за техническа поддръжка на Tesla в продължение на 30 минути не е отговаряла на обажданията му, като през това време той е седял затворен в автомобила.
Друг собственик на Tesla твърди, че системата го е изхвърлила от приложението, а после е отказала да го пусне обратно. "Обичам колата си, но заради бъг в приложението не мога да я отключа. Помагайте!", написа в Twitter мъж, който също е пострадал от срива в системата.
Освен с помощта на приложение за смартфон вратите на моделите на Tesla могат да се отворят по два други начини - с помощта на ключ-карта или на стандартно дистанционно. Много от собствениците на електромобила обаче предпочитат да носят в себе си само смартфон и в подобни случаи нямат избор, освен да чакат системата да проработи отново.
По информации на Business Insider, отстраняването на проблема е отнело над 12 часа на специалистите от Tesla. За този период от компанията на Илон Мъск не коментираха ситуацията.
Снимка: Tesla