IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW X5 се превърна в бърз и "зелен" хибрид

Новата модификация на кросоувъра харчи 1,2 л/100 км

BMW X5 се превърна в бърз и

Компанията BMW започна да приема поръчки за нова модификация на кросоувъра си X5, която съчетава бензинов двигател и електромотор. Тази версия се отличава не само с един от най-добрите показатели по пробег само на ток, но и с отлична динамика.

Силовият агрегат на кросоувъра с индекс xDrive45e се състои от 3,0-литров редови двигател с 6 цилиндъра и турбо, развиващ мощност от 280 к.с. На него му "помага" електромотор със 110 к.с., като съвкупната мощност на системата е 394 к.с. и 600 Нм въртящ момент.

BMW xDrive45e

Целият този внушителен потенциал се реализира с помощта на 8-степенна автоматична скоростна кутия и фирмената система за задвижване на четирите колела xDrive. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,6 секунди, а максималната скорост е 235 км/ч. Без да включва бензиновия двигател кросоувърът изминава до 87 км (измерени са по новия цикъл WLTP), като развива максимална скорост от 135 км/ч.

От компанията твърдят, че средният разход на гориво в смесен цикъл е между 1,2 и 1,9 л/100 км. За това помага и 24-киловатовата батерия, както и новата система за управление на електрониката. Батерията "изяжда" 150 литра от багажника, но в BMW смятат, че и оставащите 500 литра са напълно достатъчни.

BMW xDrive45e

В стандартното оборудване на хибридното BMW X5 влизат пневматично окачване и електронноуправлеями амортисьори, а като опция се предлага завиваща задна ос. Освен това, новата модификация е получила и синхронизатор на звука, който се задейства при движение само на електричество, за да предупреждава пешеходците.


Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: BMW

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    "синхронизатор на звука" - преводачо-драскачо, я си виж в оригинала да не е било "синтезатор на звук"?
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Хайде проучи си за домашно къде Тойота слага батерията на 2-литровия хибрид на Корола и колко литра изяжда от багажника, както и къде отива подът му.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Най-важното което не беше казано в тая статия е че електромотора идва вграден в новата трансмисия на ZF - което е и разликата от другите ел. модели на бмв. Потърсете ZF 8HP hybrid transmission за повече инфо.
  • #4
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    В жабката, в корите на вратите........ леле какви разбирачи инженери.........Едно и също дилърче на оризарка пише в съседни статий. До 12ч. нямате ли клиенти?
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Цената зная,че е има! То и другите неща ги има, но са ги написали,нали! Като правят реклама и обясняват кое как е да напишат и един от най-важните показатели цената,но явно някой е сметнал,че не заслужава внимание.А батериите могат спокойно под седалки в под и т.н да ги монтират,но не и в багажника,като най-големите профани.
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Това с разхода е много тъпо толкова ли не могат да дадат отделно разхода в хибриден режим на бензин с празна батерия иначе от багажника яде защото на Тойота батериите са 2-3КВТ а тази е зареждаема с 24 и цената я има в немския сайт 77К евро или 6К повече от бензиновия със същотото ускорение в това отношение Мерцедес са по-добри и ще е интересно сравнението с предстоящия GLE хибрид
  • #1
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    "Новата модификация на кросоувъра харчи 1,2 л/100 км" Масло? А с тези огромни бъбреци са загрозили тотално модела, който по принцип до сега ми допада. И как така батерията ще им "яде"от багажника? Нали са партньори с Тойота! Да гледат японците къде слагат батериите и как багажниците им си остават със същият обем! А нещо за цената? Или тя не е за казване, по стара немска традиция. И там да гледат от Тойота как се правят хибриди, които са на същата цена с нехибридните версии!