IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Hyundai представи хибридна Kona за Европа

Новата версия на кросоувъра харчи средно 4,3 л/100 км

Hyundai представи хибридна Kona за Европа

Компанията Hyundai пуска на пазара в Европа хибридна версия на кросоувъра си Kona, която беше представена в Амстердам. Този вариант на модела се присъединява към версията с двигател с вътрешно горене и този с електромотор.

Хибридната Kona се задвижва от 4.цилиндров бензинов двигател GDI Kappa с работен обем 1,6 литра и мощност 106 к.с. Той работи в комбинация с синхронен електромотор с постоянни магнити, развиващ 43,5 к.с. и 170 Нм въртя момент. Част от силовия агрегат е литиево-йонна полимерна батерия с капацитет 1,56 кВт/ч. 

Hyundai Kona Hybrid

Всичко това позволява на хибрида да запише доста нисък разход на гориво - 4,3 л/100 км. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 11,2 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч. За трансмисия корейският производител е избрал 6-степенна автоматична кутия с два съединителя.

В салона автомобила се е появила мултимедийна система с 10,25-инчов дисплей, както и електромеханична ръчна спирачка, която дебютира при Kona Electric. За модела се предлагат джанти с 16 и 18 цола, както и специален цвят Blue Lagoon.


Още снимки - вижте в галерията.

Цените на хибридната Kona стартират от 26 300 евро, но с отстъпката за екологични автомобили, предлагани в някои държави от Европа, тя пада до 23 750 евро, като е включена и системата за разпознаване на пешеходци и колоездачи.

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 1 месец )
    50 000 хилки за нещо Непотребно,освен Само за градско.По добре велосипедче
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до: carpe_diem ( преди 1 месец )
    За града и за сравнително къси разстояния, електричката е най-изгодното нещо безспорно. Обаче, ако решиш да правиш по-дълги преходи става тегава работата. Поради тази причина избрах хибрид. Нямам никакви ограничения в пробега. Вярно, като цена на изминат км. излиза по-скъпо от електричката, но пък електрокара е по-скъп при самата покупка. Когато си взех хибрида ги изчислявах нещата и за да избия разликата в цената, трябваше да измина около 200 000 км с електричката. Не се вързва, нали!
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кона електричката е ок, но хибрида им с тези показатели и цена не е оферта никаква. Ако ще е хибрид само Тойота, а ако е електричка Кона, Лийф или за малко повече пари Модел 3, който е и доста спортен и си заслужава парите отвсякъде. Немците при тези задвижвания ги няма никакви. Дай им нафтови печки да правят и за друго не ги търси! Чакат китайците да им направят хибридите и електричките на разумна цена. Сами нищо не могат.
  • #3
    10 rate up comment 1 rate down comment
    онзи ( преди 1 месец )
    А другарите от Фолксваген хибрид няма ли да искарат,или още лъжат с кюмбетата???
  • #2
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Посредствени характеристики на висока цена. От преди повече от 10 г. Приус 3 вади по-динамичен, по-икономичен и по-евтин хибрид.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    carpe_diem ( преди 1 месец )
    Вчера карах електрическата версия и.. не искам да поглеждам кола с ДВГ вече... Ама ще трябва поне още няколко години. Както и да е, ще гледам да се кефя на старата технология (като) за последно :D