IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Дърпане на въже: Mercedes-AMG G 63, Bentley Bentayga или Porsche Cayenne?

На асфалта двата кросоувъра на VAG са по-бързи, но на тревата е различно (ВИДЕО)

Дърпане на въже: Mercedes-AMG G 63, Bentley Bentayga или Porsche Cayenne?

YouTube-каналът Carwow организира любопитно състезание по теглене на въже, в което сили премериха Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo и Bentley Bentayga Speed. 

При надпревара на твърда настилка двата кросоувъра на концерна VAG, изградени на платформата MLB нямат конкуренция - и Cayenne Turbo, и Bentley Bentayga W12 са по-бързи от новия Mercedes-AMG G 63. Но на затревено покритие нещата са по-различни. 

Първоначално "напомпаният" "Гелендеваген" отправя предизвикателство на третото поколение на Cayenne Turbo, а след това на арената излиза и най-бързият SUV в света от гледна точка на максимална скорост -  Bentley Bentayga Speed.

Под капака на Mercedes-AMG G 63 е поставен 4,0-литров V8 с мощност 585 к.с. и 850 Нм въртящ момент, като теглото на автомобила е 2560 кг. Porsche Cayenne Turbo с аналогичен по обем мотор е с 300 кг. по-лек, но и отстъпва по мощност с 35 к.с. и при въртящия момент - с 80 Нм.

Последният участник - Bentley Bentayga Speed, се задвижва от W12 с мощност 635 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Като тегло той е със 70 кг. по-лек от G-Class, който на свой ред има възможност за принудителна блокировка на трите си диференциала. Това си личи и от видеото, в което Mercedes-ът е доста по-стабилен от Porsche-то, но в лицето на Bentley Bentayga Speed среща доста сериозен опонент.

Снимка и видео: carwow


 

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Аборигените карат масово круйзери по една единствена причина - значително по-евтини от G-класата! Богатите арабески са на Мерцедеси! Ако трошотата беше по-добра нямаше G-класата да е основната джипка в най-различни разновидности в над 50 армии по света. И е така вече над 40 години!
  • #12
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не бъди толкова сигурен! Вече ти казах че конските сили при офроуда нямат голямо значение. Тойота винаги са били номер едно при офроуд автомобилите. Навсякъде из пустините по света хората карат Land Cruiser. Ако Мерцедеса беше по добър щяха да карат Г класи. И тук не става въпрос за пари. Например арабите са много богати ама пак си карат масово Toyota.
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До по-по-долния анон ( преди 3 месеца )
    Ако беше гледал внимателно щеше да видиш, че Гецката има блокаж и на 3-те диференциала - преден, централен и заден! Та оризовото круйзерче с праисторическтото дизелче, при еднакви гуми щеше да бъде изхвърлено от пътя за 3-4 секунди!
  • #10
    1 rate up comment 2 rate down comment
    G-егата им разказа и ( преди 3 месеца )
    Измъкна ги както териер лисица от дупка! )))))))))))
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Веско ( преди 3 месеца )
    Даже не го погледнах глупавия клип за хора без смислено занимание.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Доста е нечестно, тъй като на мерцедеса въжето е вързано централно а на другите две от дясно.
  • #7
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    #6 "Този канал са царете на безсмислените тестове." хаха баш!
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Този канал са царете на безсмислените тестове.
  • #5
    13 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Доста глупав тест. Ама за хората които не разбират от технически неща става там да се радват на шоутото. В случая най голямо значение имат гумите и тежеста на атомобилите. Мощността почти няма значение. Наприер ако ги бяха пробвали срещу срещу един обикновен Land Cruiser 76 4.2D със рошави офроуд гуми Land Cruiser ще ги опука и трите от първия пък! Нищо че има само 204 коня. Слагаш бавните, заключваш диференциалите и си става абсолютен трактор.
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Брандо ( преди 3 месеца )
    AMG им разказа отново играта !!!