Газираните напитки и шоколадовите десертчета ще трябва да направят място за електрическите автомобили Renault Zoe. Вярно, засега само по улиците на британската столица Лондон.
Такъв експеримент бе решено да се проведе след проучване, в което повечето британски респонденти заявиха, че не обичат да общуват с мениджърите по продажба на нови автомобили. Купувачите не са доволни от факта, че служителите в автосалоните се опитват да им наложат ненужни опции, като по този начин значително увеличават цената на колата.
Когато купува автомобила от вендинг машината, клиентът веднага вижда крайната цена на модела, включително всички опции, които френският производител е посочил за конкретния случай. Никакви други опции не могат да бъдат поръчани.
В същото проучване британците отбелязват още, че когато купуват автомобил онлайн, те биха могли да имат възможността сами, без натиск от страна на мениджъра по продажбите, да изберат необходимите опции и веднага да видят крайната цена на автомобила. Това би направило закупуването на желаната кола много по-удобно и прозрачно.