IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Renault Zoe се оказа по-скъпо от конкурентите

Базовата версия се продава в Германия за 31 990 евро

Новото Renault Zoe се оказа по-скъпо от конкурентите

Новото електрическо Renault Zoe от моделната 2020 година, което компанията по някаква причина нарича трето поколение на модела, беше разсекретено не толкова отдавна. Сега стана известна и цената му, която се оказа, че не е толкова ниска.

Става въпрос за това, че базовите версии на конкурентните модели струват по-малко. Например, Opel Corsa-e започва от 29 900 евро. Идентичното от техническа гледна точка Peugeot e-208 струва най-малко 30 450 евро. А моделът на Renault се оценява на 31 990 евро.

Renault Zoe

Разбира се, разликата не е толкова голяма. Освен това Renault Zoe Z.E. е добре популяризиран и вече познати на мнозина модел. Посочените цени са за германския пазар, където вече се приемат поръчки за новия електрически хечбек.

Renault Zoe

Базовата версия развива  108 к.с. (225 Нм), но ще има и по-мощна модификация от 135 коня и 245 Нм (от 33 990 евро). Батерията с капацитет от 52 кВтч осигурява пробег с едно зареждане до 390 км според цикъла WLTP. Между другото, Opel Corsa-e и Peugeot e-208 могат да се похвалят с почти същия капацитет на батерията - 50 кВтч.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #4
    34 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ами да,както е написал колегата долу посочените тук цени в статията се явяват за високото ниво,и не е коректно да се прави така в полза на други фирми,защото ми мирише на пристрастия.
  • #3
    37 rate up comment 0 rate down comment
    bobeto ( преди 3 месеца )
    Ама и да преписвате не ви бива... https://www.electrive.com/2019/07/01/new-battery-old-price-updated-renault-zoe-in-germany/ Излиза, че дори е по-евтино от конглокентите в базовата версия.
  • #2
    39 rate up comment 1 rate down comment
    Бакалов ( преди 3 месеца )
    Карах сегашния модел към 10 км. Наистина изчерпа малко от батерията и съм склонен да вярвам, че реалния пробег е поне 280-300 км (с климатик и 50%+ градско). Тишината и липсата на смяна на предавки е голям кеф. Ако можех да си го позволя и не ми трябваше по-обемна кола, определено бих го купил. Да, доста по-скъпо е от аналогичен модел, но разходите за придвижване с него са смешни, а поддръжката - почти нулева (гуми, спирачки и окачване). Струва си.
  • #1
    34 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Като знам, че задвижващата система са я проектирали японци, бих взел Пежо или Опел без дори да ходя на тест драйв...