fallback

Audi разкри най-свирепото комби RS6 Avant

Този автомобил ще бие много суперколи на ускорение от 0 до 100 км/ч

Компанията Audi показа новото поколение на един от символите в гамата спортни модели на марката - комбито RS6 Avant. Този автомобил навършва четвърт век и по този случай германците са се постарали да го направят наистина впечатляващ.

Дизайнерите Audi Sport определено са заложили на суровата външност на комбито, като тя се подчертава от новата решетка на радиатора, броните с увеличени въздухозаборници и вертикални елементи, оригиналният заден дифузьор и светодиодната оптика, при която матричните фарове отново са опция. Калниците са разширени с по 40 мм, като под тях са поставени 22-цолови колела с ярко-червени спирачни механизми и карбоново-керамични дискове.

В салона са се появили спортни кресла с вентилация, обшити с перфорирана кожа и алкантара. Воланът е подрязан в долната си част, има и редица допълнителни елементи от дърво, карбон или матов алуминий (по желание на клиента). Всички прибори са получи спортна RS-графика, а цифровият интерфейс MMI показва данните от телеметрията - времето за обиколка, скоростта, натоварването и работата на двигателя. Обемът на багажника варира от 565 до 1680 литра.

Към досегашните 4 режима на движение - комфортен, автоматичен, динамичен и икономичен, са добавени още два - RS1 и RS2, които водачът сам настройва с помощта на бутон на волана. При тях може да се регулират отзивчивостта на педала на газта, остротата на волана, твърдостта на окачването, звученето на изпускателната система и др.

Както се очакваше, новото Audi RS6 Avant е "мек хибрид". Неговият 4,0-литров V8 мотор с две турбини получава помощник - 48-волтов стартер-генератор, който осигурява рекуперация на енергията при спиране и 40-секундно движение по инерция с изключен мотор. Самият двигател може да деактивира половината от цилиндрите си за намаляване на разхода на гориво, като по данни на Audi така се икономисва около 0,8 л бензин на 100 км.

Мощността на задвижващия агрегат е 600 к.с. и 800 Нм, което позволява на комбито със система 4х4 да ускори от 0 до 100 км/ч за 3,6 секунди (от толкова се нуждае и  Porsche 911). Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч, но с помощта на двата допълнителни пакета ограничителят може да бъде преместен на 280 или 305 км/ч.

Системата за задвижване на четирите колела с механичен диференциал прехвърля до 70% от въртящия момент на предната ос или до 85% на задната. Като опция се предлага и "умен" диференциал quattro Sport със система за векторизация на тягата.

За първи път в оборудването на Audi RS6 Avant влиза пневматично окачване. В "спокойно" състояние пътният просвет е с 20% по-нисък от този на стандартното комби, а при скорост над 120 км/ч той се снижава с още 10 мм. При движение с ниска скорост комбито се вдига с 20 мм. Срещу доплащане се предлага RS-окачване с регулируеми амортисьори и система за компенсиране на накланянето.

Още снимки - вижте в галерията.

Снимки: Audi

fallback
  • #11
    До 9 ( преди 5 години )
    Да де, ама тесла-та ги дава тия стойности при 1-2 ускорения до 100. На петия път ега не ускори за под 3 сек. RS-а и сто пъти да го настъпиш, сто пъти ще го направи за 3.6.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    #5 ако съм натоварил лютеницата, не с повече от 220, да не избият капачките :)
  • #9
    pena ( преди 5 години )
    Ама е по-бавно до 100кмч от Тесла с цяла секунда :-D
  • #8
    Ганчовец ( преди 5 години )
    всичко му е хубаво без задницата - там са окапали покривката със тази крива сребриста линия над тръбите
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Спортно спортно колко да е спортно с тоз автомат?
  • #6
    Факт! ( преди 5 години )
    И пак не мое бие Теслата.Тъпите немчуги не схващат че двг колкото и турбота да му набуташ под 3.5 няма го свалиш
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    #3 но като оставиш децата на детска, или при баба им... с колко ще караш по магистралата обратно за вкъщи :D
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Наистина няма логика да е само в комби вариант това са около 1-2 десети от сек разлика до 100 и предполагам поне 3-4 десети повече при ускорение до 200 което има значение при толкова ниски стойности и прави разликата в ускорението в полза на Е-класа АМГ и М5
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Страхотна е, но винаги съм се чудел на концепцията на това комби. Комби с 600 коня, не бих си возил децата с 300 км/ч. Иначе си е страховито.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    дзвер :)
fallback
Последни