fallback

Volkswagen забърка нов дизелов скандал

Незаконно устройство е открито и при поправените от концерна автомобили

Изглежда скандалът с манипулираните дизелови двигател на концерна Volkswagen скоро няма да стигне до своя край. Германският производител беше принуден да ремонтира проблемните автомобили за своя сметка, като им постави нов софтуер. Оказа се обаче, че и той съдържа устройство да измама, което намалява вредните емисии при измерване по време на тестове.

Това става ясно от решението на окръжния съд на Дюселдорф от преди няколко дни и вероятно ще доведе до нова вълна от искове срещу Volkswagen от страна на собственици на дизелови коли на концерна, които трябваше да бъдат оправени. Устройствата за измама в софтуера са открити при автомобили на Volkswagen, Audi, Seat и Skoda, които след ремонта продължават да се движат по пътищата на Германия, съобщава изданието WallStreet-Online.de.   Според заключенията на съда,  поправката на софтуера от страна на Volkswagen е трябвало да гарантира, че вредните емисии от двигателите са правилно контролирани. Оказва се, че система за пречистване на отработените газове в новата версия работа само при външни температури между 10-32 градуса по Целзий. В случай, че температурите падна под тези стойности или се увеличат над тях, пречистването се деактивира и дизеловият двигател замърсява повече от позволеното.

Очаква се последствията от решенията на съда да бъдат с ефекта на бомба, тъй като претенциите от страна на собственици на дизелови коли на концерна вече бяха уредени. А ръководството на германския производител официално поиска от съдилищата в Германия да прекрати всички искове, тъй като от началото на скандала са минали повече от 3 години.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #11
    Факт! ( преди 5 години )
    Не бе мой изнасилвах жената дето те е раждала.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    И станаха алчни също, BWM щели да искат по 80$ на година за Apple Carplay, а Android Autо не се поддържа. А то се видя, че сега лъжат и за пробега на електричките, новото Ауди Е-трон едвам връзва 180км в реални условия, ама са го обявили 328км.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Американските и японските коли от среден и висок клас изкарват по 300 000 км. без никакви сериозни повреди. А немските масово се чупят още докато са в гаранция. На всичкото отгоре частите им са най скъпите, всичко така им е направено да се ремонтира трудно. За да смениш някакви елементарни неща трябва да разглобиш половината кола. Но за целта трябва първо да си купиш специализираните инструменти защото с нормални ключове не става. Немеца така го е измислил да спечели от всичко...
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    То отдаван се знае че няма по големи *** от немските коли. Дори и китайците вече правят по добри коли на достъпни цени.Немците просто са царете пропагандата и измамата с реклами, ширпотребата и планираното остаряване.Тия са ги измислили тия неща! Шмекери са големи и печелят от глупостта на хората.При техните коли измамите са навсякъде! Ако нещо се счупи или спре да работи в 99% от случаите става въпрос за много точно планирано остаряване. Обират клиентите през целия живот на колата.
  • #7
    112 ( преди 5 години )
    Немците са некадърници, колкото и да се опитват няма как да стигнат японците. Едните не могат да си поправят двигателите а другите без AdBlue покриват изискванията.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Немските инженери - най-големите измамници в света.
  • #5
    lordlosh ( преди 5 години )
    Рено от много време правят доста качествени автомобили, нещо което не може да се каже за VW.Ама на бай *** някой му казал преди 20г, че има само немско и видиш ли френското е *** и той друго не знае. Живее си в миналото и това си е.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Факт! - да не си бил изнасилван от немец? или просто си психично болен.. френската доминация... малее
  • #3
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    абсолютно същите са проблемите и при рено! Разликата е, че жабетата натискат проКУРатурата за държи делата за емисиите на тъмно!Щото ако и този проблем се добави към отколешните проблеми с качеството, надеждността, с Нисан и Митсубиши, рено трябва да бъде забранен със закон!Подобно на този с който го забраниха за продажба в САЩ и Канада преди повече от 30години.
  • #2
    Факт! ( преди 5 години )
    Френската доминация над германия е пълна.Немците не са годни за живот.
fallback
Последни