IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 от най-добрите бензинови двигатели в историята

От BMW до Honda и от Ford до Nissan, тази класация набляга на изпитани във времето машини

Двигателят е един от най-важните елементи на автомобила. Особено когато автомобилният пазар е ориентиран предимно към втората (и третата) употреба, както е в България. Единствената неприятност е, че двигателите са много различни. Както впрочем и класациите, опитващи се да подберат най-добрите от тях. Ето поредната, дело на международната консултантска компания AutoExpert.
   
  
10 от най-добрите бензинови двигатели в историята (ГАЛЕРИЯ):



 

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Рос ( преди 1 ден )
    Тоя, дето е писал статията е виждал двигатели и коли само в интернет
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Т ( преди 1 ден )
    Тези ме умориха с тъпите си статии! Я дайте един немски двигател на 1 милион мили!
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Реалист ( преди 3 дни )
    2,4 MIVEC Mitsubishi
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    hondadjiq ( преди 4 дни )
    Карам к24 от 7 години - харчи максимум литър на 10000км масло , това ако е горене....мисля че е нормално и го има при доста мотори.Иначе е чук , няма друг такъв мотор дето го чуваш как се кефи да му биеш прекъсвача :D
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Caca ( преди 4 дни )
    Тая статия е пълна излагация...! Достатъчно ми е да видя бракмите на Фолксваген а Опел имат в пъти по-добри двигатели, ами тойотските ...? Ми в момента карам 1.8 dual vvti 133коня в София ми дава среден разход 6.8 в пиковите часове а иска само обслужване с качествени консумативи...
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    Имах Мерцедес 190 от 1986 г. Бях трети собственик. Бензин 2000 куб.см. С карбуратор, на който жигльорите се мажеха с червено хидравлично масло. Наливаше се в самия карбуратор. Продадох го на 274 000 км. Двигателят не беше бутан. Железен!
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 дни )
    1.6 на ВАГ e най-големия ***, след основен ремонт пак продължава да гори масло, върви колкото кола 60 коня, гори над 10/100,пълен фушляк
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гошо ( преди 3 месеца )
    Тва за пежо и си троен не е вярно.Братовчед ми имаше пежо 1.6 и на 220хил.км реални бяха километрите, му направи основен ремонт
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Philip ( преди 4 месеца )
    Къде са моторите на Сааб и Волво ?
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    пропов ( преди 7 месеца )
    Да, естествено българина не признава никакви авторитети. Важен е неговия опит с 20 годишен възкръснал мъртвец. И мнение, допълнено от софраджийски експерти. Аз съм чел едни легенди за ФВ Костенурка, как боксера работел даже с олио за салата над 3 часа. Ама аз го убих. Има правилна потдръжка, няма вечни неща. А това , че един мотор папка масълце, не го прави лош. Понякога това е конструктивно заложено. Важното е да не те оставя на пътя.