fallback

Toyota: Всичките ни модели за Европа ще са само на ток

Компанията планира изграждането на мрежа от станции за бързо зареждане

Ръководството на Toyota планира да се съсредоточи върху производството на изцяло електрически автомобили за европейския пазар. В момента половината от продажбите на японската компания на Стария континент се падат на хибридни модели.

Матю Харисън, ръководител на продажбите и маркетинга в Toyota Europe, споделя пред Automotive News, че компанията вече е достигнала първоначалния си план за електрификация - точно половината от продажбите са на хибридни модели. И това, добавя той, означава, че е настъпил моментът за ново изпитание пред компанията - пълен преход към модели само с електрическо задвижване.

За да организира успешните си продажби на хибриди в Европа, японската компания трябваше да поработи върху локализацията на производството и намаляването на разходите за сметка на масовата продукция. Сега задачата е по-сложна - за електрическите автомобили ще трябва да се изгради мрежа от станции за бързо зареждане, в противен случай за европейските клиенти няма да има смисъл да се отказват от вече съществуващите модели.

fallback
  • #14
    TSLA ( преди 5 години )
    Даа влаковете също спират отвреме-навреме, защото им прегряват ел. моторите и трябва да се охлаждат...Изградени са специални гари за тая цел, където машинистът обикаля перона с кофа вода, плиска и кади дето види ел.двигател да се подава зачервен
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Задвижващата система на въпросния РАВ4 ЕВ си е разработка на Тойота, а никел-метал-хидридните батерии - съвместна разработка с Панасоник. Говоря за първата генерация от 97-***, не за второто поколение със задвижване от Тесла.
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Tойота от дяколко десетилетия насам са най-техологичният производител на автомобили. Това че имат електромобили на водород не им пречи да разработват и батерии. Между другото имаха електромобил още през 1997 - РАВ4 ЕВ. А последните им изявления са че ще покажат електромобил с батерии с твърд електролит (следващо поколение батерии) на олимпийските игри в Токио догодина.
  • #11
    Гений до 13 ( преди 5 години )
    Помисли малко, потребителят е цар ако не си нясно и ако не си чуят потребителите ще последват съдбата на Сони, Нокиа, Windows Phone и други самозабравили се.
  • #10
    Необяснимо ( преди 5 години )
    Като чета "гениалните" коментари, се чудя как така България не е световна сила в автомобило строенето! Наредили се експерти по батериите, по водородните двигатели, по електрическите коли и зарядните стонции... дават гениални съвети, ама проклетите производители са много прости и изобщо не искат да ги чуят!
  • #9
    Смях ( преди 5 години )
    Какви ли не глупости се бълват само и само на някой да му се вдигнат акциите.Какво стана с водорода, нали това е бъдещето? Как ще стане една фирма, която дори един напълно електрически автомобил няма да стане "изцяло" електрическа.Не ви щем и хибридите - скъпо и излишно усложнение да се покрият накакви евро стандарти.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Електрическите коли стават за градско каране но само при условие че имаш гараж където да зареждаш. Това да тръгнеш на дълго със ел. кола си просто *** идея. Примерно отивам за риба на някой язовир на майната си си или пък зимата отивам на ски в планината. Това няма как да стане с ел. кола.А и по магистралите като и прегреее батерията и трябва да спираш. и на всяко зарядно да висиш по половин час като ***.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Електрическите коли няма станат масови докато не се премахне батерията!Електрическите коли трябва да си произвеждат сами енергията най добре чрез някаква ядрена или химична реакция. Но към момента все още не разполагаме със такава технология която да е достатъчно ефективна и безопасна че да се вгражда масово във автомобили. Има измислени ядрени генератори които например ги вграждат във сателити и дронове но едва ли ще ги видим скоро във автомобили.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Дори и след над 100 години "развитие" на практика отново се оказва че електрическите автомобили са пълен провал. Стават само за къси разстояния предимно градско.Цялата тази концепция със батериите и зареждането със ток е сбъркана и продължава да пречи на развитието на тези коли.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Toyota: Всичките ни модели за Европа ще са само на ток; Kупувач: всичките ми левчета ще са дадени на друга компания.
fallback
Последни