IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota: Всичките ни модели за Европа ще са само на ток

Компанията планира изграждането на мрежа от станции за бързо зареждане

Toyota: Всичките ни модели за Европа ще са само на ток

Ръководството на Toyota планира да се съсредоточи върху производството на изцяло електрически автомобили за европейския пазар. В момента половината от продажбите на японската компания на Стария континент се падат на хибридни модели.

Матю Харисън, ръководител на продажбите и маркетинга в Toyota Europe, споделя пред Automotive News, че компанията вече е достигнала първоначалния си план за електрификация - точно половината от продажбите са на хибридни модели. И това, добавя той, означава, че е настъпил моментът за ново изпитание пред компанията - пълен преход към модели само с електрическо задвижване.

За да организира успешните си продажби на хибриди в Европа, японската компания трябваше да поработи върху локализацията на производството и намаляването на разходите за сметка на масовата продукция. Сега задачата е по-сложна - за електрическите автомобили ще трябва да се изгради мрежа от станции за бързо зареждане, в противен случай за европейските клиенти няма да има смисъл да се отказват от вече съществуващите модели.

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TSLA ( преди 1 седмица )
    Даа влаковете също спират отвреме-навреме, защото им прегряват ел. моторите и трябва да се охлаждат... Изградени са специални гари за тая цел, където машинистът обикаля перона с кофа вода, плиска и кади дето види ел.двигател да се подава зачервен
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 седмица )
    Задвижващата система на въпросния РАВ4 ЕВ си е разработка на Тойота, а никел-метал-хидридните батерии - съвместна разработка с Панасоник. Говоря за първата генерация от 97-ма, не за второто поколение със задвижване от Тесла.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    На феновете са им слепи очите. Вярвай си. И си провери фактите. Може да започнеш с това кой предостави задвижващата система на въпросния РАВ4 ЕВ.
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 седмица )
    Tойота от дяколко десетилетия насам са най-техологичният производител на автомобили. Това че имат електромобили на водород не им пречи да разработват и батерии. Между другото имаха електромобил още през 1997 - РАВ4 ЕВ. А последните им изявления са че ще покажат електромобил с батерии с твърд електролит (следващо поколение батерии) на олимпийските игри в Токио догодина.
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гений до 13 ( преди 1 седмица )
    Помисли малко, потребителят е цар ако не си нясно и ако не си чуят потребителите ще последват съдбата на Сони, Нокиа, Windows Phone и други самозабравили се.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Необяснимо ( преди 1 седмица )
    Като чета "гениалните" коментари, се чудя как така България не е световна сила в автомобило строенето! Наредили се експерти по батериите, по водородните двигатели, по електрическите коли и зарядните стонции... дават гениални съвети, ама проклетите производители са много прости и изобщо не искат да ги чуят!
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Смях ( преди 1 седмица )
    Какви ли не глупости се бълват само и само на някой да му се вдигнат акциите. Какво стана с водорода, нали това е бъдещето? Как ще стане една фирма, която дори един напълно електрически автомобил няма да стане "изцяло" електрическа. Не ви щем и хибридите - скъпо и излишно усложнение да се покрият накакви евро стандарти.
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Електрическите коли стават за градско каране но само при условие че имаш гараж където да зареждаш. Това да тръгнеш на дълго със ел. кола си просто малоумна идея. Примерно отивам за риба на някой язовир на майната си си или пък зимата отивам на ски в планината. Това няма как да стане с ел. кола. А и по магистралите като и прегреее батерията и трябва да спираш. и на всяко зарядно да висиш по половин час като ***.
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Електрическите коли няма станат масови докато не се премахне батерията! Електрическите коли трябва да си произвеждат сами енергията най добре чрез някаква ядрена или химична реакция. Но към момента все още не разполагаме със такава технология която да е достатъчно ефективна и безопасна че да се вгражда масово във автомобили. Има измислени ядрени генератори които например ги вграждат във сателити и дронове но едва ли ще ги видим скоро във автомобили.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Японците отдавна си изгубиха статута на първенец в Азия. В автомобилния пазар и този на електроника корейците ги задминаха преди гидини. Сингапур и Хонконг са финансовите центрове. Компютри вече никой не произвежда в Япония - Тайван и Китай водят несъизмерино много, а дори Малайзия и Филипините са по-напред. Китай ги задмина при батериите, скоро и при роботите. Тежкото машиностроене е в Корея и Китай. Бъдещето им показва западане.