Казват, че понякога трябва да се спънеш, за да разбереш, че не вървиш в правилната посока. Това правило работи и в света на автомобилите. Представяме ви 10 автомобила, които не бяха особено успешни и почти веднага след появата им на пазара, трябваше да бъдат променяни, при това доста сериозно от своите производители.
През 2011 г. излиза деветото поколение на Honda Civic, което с превръща в истинско разочарования за феновете на марката. Пресата и експертите буквално съсипват модела от критики заради неугледния дизайн, скучното управление, евтиния и шумен салон, и бедното оборудване. Проблем се оказва и фактът, че версията за Европа е много по-привлекателна от тази за Щатите.
От Honda се оправдават, че автомобилът е разработен по време на световната финансова криза и е максимално опростен, за да бъде постигната по-ниска цена. Американските клиенти не оценяват икономията и в Honda взимат мерки, тъй като това е най-важният пазар за компанията. Така, през 2012 г. се появява обновеният модел, който е сериозно подобрен.
Снимки: Производителите