Казват, че понякога трябва да се спънеш, за да разбереш, че не вървиш в правилната посока. Това правило работи и в света на автомобилите. Представяме ви 10 автомобила, които не бяха особено успешни и почти веднага след появата им на пазара, трябваше да бъдат променяни, при това доста сериозно от своите производители.
2. Lotus Elan M100
Роудстърът Lotus Elan M100 (1989-1995 г.) е създаден съвместно с General Motors, като става най-скъпата разработка в историята на британската компания с вложените в него 55 млн. долара. Идеята е това да бъде масов автомобил на достъпна цена, който да донесе сериозна печалба на британския производител. Моделът получи 1,6-литрови атмосферни и турбомотори Isuzu, които се съчетават с механична скоростна кутия на същата фирма.
Роудстърът Lotus Elan M100 (1989-1995 г.) е създаден съвместно с General Motors, като става най-скъпата разработка в историята на британската компания с вложените в него 55 млн. долара. Идеята е това да бъде масов автомобил на достъпна цена, който да донесе сериозна печалба на британския производител. Моделът получи 1,6-литрови атмосферни и турбомотори Isuzu, които се съчетават с механична скоростна кутия на същата фирма.
Само, че този Elan има нетипичното за Lotus предно предаване, което "убива" най-големите предимства на марката. Британците се усещат и през 1995 г. спират Elan M100, като го заменят с модела Elise, който вече е с "правилното" задно задвижване.
Снимки: Производителите