IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Бивш шеф на Daimler: Двигателят на колата вече е без значение

Според Дитер Цетше, клиентите се ръководят от други фактори при покупката

Бивш шеф на Daimler: Двигателят на колата вече е без значение

Вече бившият генерален директор на Daimler - Дитер Цетше, направи сензационно изявление, като обяви, че в съвременния автомобил вече най-важното не е двигателя. В интервю за Top Gear той беше категоричен, че клиентите избират колите си предимно по други критерии, а не по вида гориво, мощността или обема на мотора.

"Двигателят вече не е определящ за повечето потребители. Да, все още има много такива, които се интересуват от мотора, но те са малка част от болшинството съвременни купувачи на нови автомобили", заяви Цетше, който има над 40-годишен опит в индустрията, а пред последните 13 години беше начело на Daimler.

Според бившия топ-мениджър, автономните системи за движение са нещо, което повечето потребители не отчитат към момента. Цетше също така призна, че в момента Daimler разработва ново поколение задвижващи системи съвместно с френския производител Renault. 

"Инженерингът си остава в основата на успеха и затова партньорските отношения между различните концерни са много важни. Подобни съюзи между големи производители се появяват все по-често, тъй като това е единственитя начин те да си разделят разходите за нови технологи, електромобили, системи за подпомагане на шофьора, автономни превозни средства и много друго", обясни Цетше.

Той допълни, че подобни съюзи често се сблъскват с проблеми и дори посочи примери. "Компании като Uber и Tesla промениха очакванията на клиентите, ддокато Daimler, General Motors, Toyota и други изостанаха и сега се опитват наваксат, като внедряват иновиции, чиято цел е да променят индустрията. Именно над такъв проект в момента работят Daimler и Mercedes-Benz заедно с Renault", завърши вече бившият шеф на Daimler. 

0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ха най-мощното Диабло е sv и е 575к.с. има и версия с 605к.с. а най-първата версия е с 510к.с. и топ спийд 322км.ч.и ще направи такъв ластик на клиото, че шофьора на рендето ще си помисли, че е спрял. Вземи прочети малко ца колите вместо да пишеш смешки.
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    като погледна визиономиите на топ мениджърите на автомобилните компании и се сещам за един виц Група японци отива на посещение в български машиностроителен завод. Водят със себе си и преводач японец, обучен в най-добрите традиции на българската литература. Разглеждайки, попадат на интересна сцена. Стругар внезапно избухва и хвърля един детайл на земята крещейки нещо ядосано. Преводачът превежда леко учуден: стругарят казва, че иска да прави секс с майката на детайла......
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В най-мощният си вариант Диабло има малко над 494 кс и маса от 1430 кг. Рено Клио в най-агресивния си вариант е с 200 кс и 1150 кг. Всеки може да сметне отношение кг/кс а за поведение на шасито има дори филми за Диабло. За Рено не си заслужава да се говори - то се меша с Поло и други мини хот хечбеци.
  • #10
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Факт! ( преди 4 месеца )
    Може и на аутобана да е по-бързо ама на Хай Клаймб на път със завой ще го разцепа тоя жабарски трактор и стоповете нема ми види тоя коптор.
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 4 месеца )
    се потвърждава отново факта, че освен уврежданията ползването на рено води и до тежки халюцинации!
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ха ха що за тотално неграмотен трябва да си, че да напишеш как с рено клио ще размажеш ламборгини Диабло, да те светна, че Ламбото тежи колкото Клиото само, че е с 575к.с., вдига 100км. за 3, сек,. А топ спийда е 330км.ч. Клиото ако го засилиш с тая скорост ще се саморазпадне.
  • #7
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Факт! ( преди 4 месеца )
    ДВГ няма и никога не е имал значение.технологиите се развиват сега от 4 цилиндров двигател с турбо вадя повече коне от В-12 Ламборгини отпреди 30-40 години с един двоен съединител и олекотена трансмисия с едно Клио спорт размазвам всякакви Диаблота и друго глупости.Ама Ганьо тва немое го разбере 6литра толуп иска е нема да ги има вече че не покриват никакви еко норми!
  • #6
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Определено ... ( преди 4 месеца )
    ДВГ няма значение за сериозно увредените от ползване на рено, ЛГБТ и някои други преставители на слабия пол!
  • #5
    13 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    няма значение за блондинки и LGBT... за останалите има.
  • #4
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Тоя мустакат шаран . ( преди 4 месеца )
    трябваше да го изхвърлят от Мерц много преди да нанесе сериозни щети по имджа на тази велика марка! Със слагането на измислените малолитражки на рено в С-клас например. Нямал значение мотора, ама само за пенсионери и джендъри!